Příspěvky od rána 10. března 2008 až do odpoledne 24. března 2008
70. Voyager 24. 03. 2008 - 17:26
Ahoj, rád bych si od vás nechal poradit jako od odborníků. Rozhodl jsem se koupit si Chrysler Voyager, je to 92, 3,3 V6 automat, vypadá i jede celkem pekně, ale nějak nevím, protože všude čtu jaký jsou s nima problémy ohledně palivovej a olejovejch pump, elektroinstalace zadních pružin atd., co recenze to něco jinýho, ale nikde ho moc nechválí. Nerad bych udělal nějakou blbost, tak bych radši nejdřív slyšel názor od lidí, který se v tom pohybujou. Jde mi o to, abych na tom nenarazil na závadu, který by mě stála třeba dvacet tisíc nebo víc. Prodejní cena mnou vyhlídnutého kousku je 39000 kč, myslím, že proto, že se tady těhle motorů spousta lidí bojí a když se řekne automat, křižujou se. Díky za rady, Hatcher.69. Re: Re: 12. 03. 2008 - 10:32
Bob Ash (65): Dvoulitr v automatu byl vrcholný model dle dobového autokatalogu, Nejlepší co bylo.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
68. Re: Re: 11. 03. 2008 - 17:44
Bob Ash (65):..pokud se Ti zdá neobvyklý dvoulitr s automatem, je to tím, že u nás je naprostá většina dvoulitrů zmrzačena manuální převodovkou ze 180-ky. Dřív tady automat neuměl nikdo opravit a nebo to lidi dělali z důvodu úspory pohoných hmot. V originál stavu se sem začaly dvoulitry dostávat až po revoluci a je tady pár opravdu pěknejch kousků, včetně jednoho stříbrného s klimatizací, který zavítal na sraz do Třebíče (bohužel nemá originální kulatá dálková světla): http://clubofclassiccars.com/photogallery/Kemp%20Pousov/ipage00024.htm67. Re: Re: 11. 03. 2008 - 17:38
Villík66 (63): Dvoulitr byl špička této typové řady a vyráběl se od roku 1974 (představen byl v roce 1973). Motor (původně 1.8 l z typu 180) byl převrtán a spojen výhradně s automatem, měl přídavná dálková světla a vinylový potah střechy (pokud nemá vinylku, je přestříkaný). Ve španělských verzích mohl mít dokonce i klimatizaci (mimochodem, dost humpolácky umístěnou). Chrysler vyráběný ve Francici pod označením 160, 180 a 2 Litres (podle obsahu motoru) nesl později ve Španělsku (Chrysler Barreiros) označní 1609, 1610, 1611 (posledně jmenované označení dvoulitru bylo užito jen v prospektech, jinak nesl označení 2 Lites Automatico). Vě španělské verzi můžeme najít dieselové motory od Peugeota a to 2,1 a 2,3 (Diesel a Diesel De Luxe). Byly velice oblíbené v taxislužbě. Pokud budeš chtít další informace, na francouzskejch Chryslerech jsem vyrostl :o)66. Re: Re: 11. 03. 2008 - 14:55
Bob Ash (65):Určitě to pojedu očuchat . Nevim to určitě , ale myslím , že jsem zaslechl , že za to chce 20 tisíc.
65. Re: Re: 11. 03. 2008 - 14:50
Villík66 (63): jestli je to dvoulitr v automatu, tak to je fakt dost neobvyklý a nějakej top model... A černá je taky dost nezvyklá, tehdy nebyla zrovna v módě...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: Re: 11. 03. 2008 - 12:57
Barrichello (62):Určitě , pána jsem odchytl v Mercedesu na Chodově . Kupoval jsem nějaké díly a ještě stačil sledovat co probírají u stolu vedle. :-)))) . Když odcházel , tak jsem ho odchytl a vysomroval telefon. Chystám se na něj alespoň podívat. Ale jestli prodám Ramblera , kdo ví . Kdysi jsem měl 1610-ku Španěla a je to moje srdcovka . Podle toho co říkal tak v té době špičkový model . Černý, dvoulitr , automat, tónovaná skla. Prý ojedinělý , ale to nedovedu posoudit. Ale řikal , že na netu jsou o Cháčkách stránky , jenom je musím najít. Tvrdil , že do tohohle auta se dával i nějaký diesel .
62. Re: Re: 11. 03. 2008 - 12:46
Villík66 (59): hmm, to zní fakt zajímavěCamaro IV 3,8 V6 - for sale
61. Re: Re: 11. 03. 2008 - 07:02
Villík66 (59): Jak praví Bob Ash, zní to zajímavě... Lze zjistit více informací?CHEVROLET - The Heartbeat Of America
60. Re: Re: 10. 03. 2008 - 17:13
Villík66 (59): to zní dost zajímavě.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
59. Re: 10. 03. 2008 - 17:10
custom1 (53):Zrovna dneska jsem se dozvěděl o jednom Cháčku. Ale nějaká luxuska 2 litr a v automatu s tónovanýmí okny do zelena . dobrý předrenovační stav . Údajně - neviděl jsem to . Prý je to ojedinělý model . V té době maximální výbava.
58. Re: Re: 10. 03. 2008 - 09:37
Marty (57): Jsem tu přes týden,stačí zavolat. V pátek po obědě odjíždím na moravu."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
57. Re: Re: 10. 03. 2008 - 09:02
Petr Land (56):¨Díky, ale už nemám čas to koumat, mimochodem jak jsi na tom tenhle týden, že bych zkusil nakopnout Kadidláka a zavez si ho na letní stání?56. Re: Re: 10. 03. 2008 - 08:50
Marty (55): Já to dělám přes resize.like.cz ,"Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
55. Re: Re: 10. 03. 2008 - 08:45
Bob Ash (52):54. Re: Re: 10. 03. 2008 - 08:44
Bob Ash (52):53. 10. 03. 2008 - 08:32
Když jsme u těch 180, tak jeden "Božolé Mopar" z Havířova...CHEVROLET - The Heartbeat Of America
52. Re: Re: 10. 03. 2008 - 08:26
Marty (51): s originální a krásně zachovalou bych to neudělal. Ale je spoust levnejch dobitejch, který se na to hoděj.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
51. Re: Re: 10. 03. 2008 - 08:25
Bob Ash (50): Bože ! Představa, že tý 180 zvedáš zadek, rveš tam jiný kola, širší gumy a samozřejmě pořádnej motor... Nemuselo by to vypadat špatně, ale tatíka by asi kleplo. Ale určitě by to nějak šlo vykoumat, pod kapotou je místa dost a dost :-))Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)