Příspěvky od počátku aľ do večera 6. ledna 2003
20. CA (Re: bravo ...) 06. 01. 2003 - 23:04
ace2: A ne první :-) Ale vedeme to na dost dlouhý lonži... koneckonců, naposled byla dýl pryč ona - studovala cosi duchovního v Indii (já zatím doma vařil dětičkám a usmíval se na tchyni :-)))Rubas nema kapsy...
19. CA (Re: bravo ...) 06. 01. 2003 - 23:01
vladyk: To je smutný... :( A ty jsi jako single ? Já myslel že máš manželku... :)18. CA (Re: bravo ...) 06. 01. 2003 - 22:54
ace2: já už se tam předloni těšil, dýl jak půl roku jsem hrál na Yahoo bridge se stálou partnerkou ze San Diega, podnikala v něčem od cestování a manžel lítal, furt mi valila do hlavy, jak vydělá prachy a přijede sem a já pojedu tam a tak... po 11. září nějak vytuhla, kšefty nešly, manžel asi dolítal a bylo vymalováno. Od prosince už jsem o ní nikdy neslyšel... :-(Rubas nema kapsy...
17. Re: bravo iroczinoz... 06. 01. 2003 - 09:09
vladyk: Sem o tom mluvil o weekendu s Markusem. Hele Johny co dneska půjdem dělat, ty vole nevim, zajdem zase beach lovit roštěnky...
Tady je zima, hnusně, nejbližší pláž několik set kilometrů. Já chci do Californie.... země to mě zaslíbená...
Jo jasně, cizí státní příslušník tu může jezdit s čímkoliv pokud má sjednané mezinárodní pojištění, tedy zelenou kartu.
16. bravo iroczinoz... 06. 01. 2003 - 02:26
Jéžiš. chtěl bych bejt aspoň jednou v životě takhle zamilovanej :-) Já mám tu naši kotlinku rád, ale kdybych jednou vypad, tak už by mne sem asi nic nepřitáhlo...Rubas nema kapsy...
15. Smallblock 05. 01. 2003 - 22:20
Tak s tim motorem to neni ay tak drsne. Bud ti ho tady opravi (zlate ceske rucicky, ze?) anebo se daj sehnat z havarek, aut na vrakacich atd. Zalezi kolik ma ten motor najeto atd. ale ceny jsou zhruba na stejne urovni jako v USA. Tzn kolem 20-40tis za motor. Pokud se natrefi na dobry kus tak treba i 60tis s 700R4 dohromady. Treba tady v Ostrave je IROCZ trefeny na predek, motor a prevodovka netrefeny, rigos 60tis miles a dal by treba motor prevodovka za 60tis +-RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
14. Re: Otazky 05. 01. 2003 - 22:13
iroczinoz: jen muj nepodstatny nazor: vozit camaro do cr se podle me nevyplati. vyplati se radsi tech asi 30tisic za dopravu apod. dat do auta a pokud za nej chces utratit kolem $4000, tak bys tady nemusel mit problem.
jinak ten cerny krasavec je fakt moc pekny a taky je moc pekne provedene to sani. asi zatim nejlepsi provedeni, co jsem na webu videl :)
www.usmotors.cz, www.cadillac.cz
13. 04. 01. 2003 - 23:56
MARKUS: v příspěvku dole.12. 04. 01. 2003 - 22:05
ace2:Jak jako že WINe kde že jsem to napsal :-))))), fakt děkuji za vysvětlení, Hele tobe ta audina snad někdy musela srazit na přechodu pro chodce, že jí tak nenávidíš. :-))))))))))))www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
11. 04. 01. 2003 - 18:54
iroczinoz: S opravou motoru bych si tady nedělal starost. Je to OHV motor a ačkoliv je máme všichni rádi. Řekněme si to popravdě. Není to žádný technologický zázrak Kdybys měl Cadillaca s motorem Northstar to by bylo jiný. Podle zpráv si s tímhle motorem moc nevědí radi ani v Německu.
Co tam máme s AUDI... takové pseudoluxusní auto s pochybnou kvalitou a designem z poloviny 90. let... Hlavně že je to drahý že ? :-)
Hmm černé Camaro, vkusné. Jenom ten volant je na divné straně :)
10. 04. 01. 2003 - 18:48
MARKUS: VIN číslo ty WINe.... Vehicle Identification Number :-) já jen tak jsem si rejpnul9. 04. 01. 2003 - 13:55
Okay tak ted sem to trosku pochopil, casem bi se to melo vsechno zmenit k lepsimu snad!8. 04. 01. 2003 - 12:49
ace2:doklady od vozu jsou vlastně pozůstatkem z dob komunismu, kdy vše patřilo každému a tak dyž jsi dal blbci funkci vymyslel lejstro. dokladdy slouží k zanesení technických dat o vozidle a hlavně o čísle WIN, číslo motoru se u nás již neregistruje, dále se do velkého technického průkazu zapisují technické prohlíkdy a emise které má vozidlo pokud jke zakoupeno jako nové po prvních 4 letecha a potom každé dva roky. co ja asi dobré vr velkém TP uvidíš předchozí majitele vozidla tak asi zhruba víš od koho auto pochází (pokud nemáš druhopis), také je možno vyčíst spoustu dalších nesmyslů, jak a kde bylo auto procleno atd... Význam malého TP a krtičky emisí není v této republice vlastně nikomu znám snd jen policajtům, který když do něj čumněj tak dělaj hrozně důležitý ale to bude tím že 90 procent policajtů neumí číst :-)))). Každé vozidlo v ČR je již v počítači, problém je v tom, že jen asi 5 procent policejních vozů má v sobě počítač se vstupem lustrace vozidla, no jsme v podstatě ještš rozvojová zamě něco jako Bangladéš :-))), tak proto ty doklady , aby se policajti mohli něco vůbec dozvědět.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
7. 04. 01. 2003 - 12:04
iroczinoz: Máš pravda teoreticky vzato doklady na auto nemusí být, všechno je stejně vedeno v počítači. Bohužel jsou a jsou v celé EU. Mimochodem registrační známku máme také, ale slouží k něčemu zcela jinému. Je to osvědčení o tom, že auto prošlo kontrolou zda je legálně přihlášeno. Tedy zda souhlasí údaje o VIN popřípadě čísla motoru. Též tyto kontroly slouží k eliminaci obchodu s dokumenty. Tedy teoreticky vzato nemůžeš mít schované jen dokomenty ačkoliv auto již dávno neexistuje, protože každé 2 roky musí projít zda souhlasí dokumenty s fyzickým autem.
Jo, co bys hned dělal na motoru výbrus ? 5.7 potřebuje výbrus pokud se používá kvalitní olej tak za 700 tis km... :-)
6. 04. 01. 2003 - 05:57
No trosku mam prehled cenu benzinu v CR je to drahy ale uricte jetsli tam budu tak nebudu jezdit tolik autem co tady. V zime stym vubec nevyjedu protoze akorat by to zacalo rezavet a co pak stym. Asi nejspis koupit nejak vergl na pojizdeni neco malyho.5. Re: Otazky 04. 01. 2003 - 01:18
iroczinoz: S těma cenama dílů bych byl velmi opatrný. Ono jsou ceny a jsou ceny.... Já jsem na Cadillac DeVille 1990 kupoval startér za 6.500 Kč. Ono když se začneš orientovat co kde a jak koupit, tak jsou věci najednou jednodušší. Nesmíš přijít do krámu jen tak a ještě s australským přízvukem :-)
Jinak díly opravdu nejsou problém, toho bych se nebál. To tady funguje dobře. To že budeš potřebovat převodovku, nebo motor to je již mírně katastrofický scénář. Ovšem také řešitelný.
Co se týče toho méně legálního způsobu. Ono to není nijak tajné. Americká auta mají v ČR velkou výhodu a to že je jen velmi málo lidí dokáže přesně identifikovat. Tedy. Přivezeš si do ČR auto starší více jak 8 let deklarované jako auto "na přestavbu" tedy řekněme něco jako na náhradní díly. Zde si od někoho koupíš doklady od podobného auta a auto které jsi dovezl na ně přihlásíš. Eventuálně koupíš vrak s doklady a své auto přihlásíš na doklady z vraku. Výhodou je, že tyto auta tady téměř nikdo nezná a když ano, tak velmi obecně. Lze tedy použít i doklady s auta podobného. Musí souhlasit počet dveří a typ karoserie. Jednoduše řečeno Camaro můžeš přihlásit na doklady například z Firebirdu. Tímto postupem auto plně zlegalizuješ a již se o něj nebude nikdo zajímat.
Povinné ručení je opravdu nespravedlnost nejvyššího řádu. Tento způsob pojištění je bohužel pozustatek z dob reálného komunismu, kdy auto s větším motorem bylo chápáno jako nepřípustné vybočování z řady a tedy řádně zpoplatněno. Vzhledem k tomu, že se nikdo nenamáhal s touto "drobností" nic dělat, je to stále tak. Nutno podoktnout, že tento systém na svědomí naše vláda a pojištovny si nemůžou měnit způsob generování výše pojistky. Ovšem za pár měsíců se to změní a pak bude záležet na pravděpodobně věku řidiče, v jak velkém městě majitel bydlí, výkon auta, váha auta a doufám že i nehodovost řidiče.
Jinak jedna otázka vzhledem k tomu, že chceš 5.7 na běžné ježdění. Jsou ti dobře známi ceny benzínu v Evropě ? :-)
Měl bych na tebe otázku. Je v Austrálii něco jako povinná technická kontrola auta ? Pokud není můžeš auto nechat přihlášené v Australii a tedy jezdit v pohodě na Australských dokladech. Stejným způsobem to lze udělat i s autem z USA, tam zcela určitě jsou státy kde není vůbec povinná technická kontrola. Auto tam přihlášíš a tady budeš jezdit bez problémů. Musí to být stát kde není povinná pokud by byla, musel bys auto tahat pravidelně do Států na kontrolu, což je přirozeně nerealizovatelné.
Jinak klaním se před tvou češtinou je velmi dobrá. Pravopis ti odpouštíme, dobře pravopis češtiny umí dobře jen málo Čechů :)
4. Re: Otazky 04. 01. 2003 - 00:47
iroczinoz:je to přesně tak jak píše ACE. dovoz auta v dobré kondici je u nás limitován překážkou stáří vozu 8 let. a tak na snadě je ten méně legální způsob, který je ovšem co se legálnosti týče furt lepší, než se dívat jak nelegální je že trabanty a Wrburgy lítaj po našich silnicích. S pozdravem MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
3. Re: Otazky 04. 01. 2003 - 00:39
ace2: Diky za odpoved a informace ti adresi si urcite prohlidnu diky. No o tom mi ani nerikej z vyhrate Australie do sychravé Evropy. Jenze vona to asi nevydi jak ja. Ja sem byl hodne krat v CR a za posledni 7 let sem tam stravil 3.5 roku tak vym jak to tam je a jak to vypada. Dokonce sem se vratil z CR nedavno byl sem 4 mesice v Brne a jak sem byl rad ze sem z tama vypadl a ted myt predstavu ze se tam bud budu muset odstehovat nebo rozvict tak je to tezky, ach jo. Styska se ji tady po kamaradkach a rodine a vsechno kolem toho. Jeste k tomu neumi moc anglicky tak je to jeste vic obtizni myslel sem si ze bude rada tady a stastna. Taky si stezovala na veci v CR co si stve a tak dal ale asi uz zapomela. No nic nejak se to bude muset vyresit.2. Re: Otazky 03. 01. 2003 - 09:28
iroczinoz: Z vyhřáté Austrálie do sychravé Evropy. No láska je asi vážně bezbřehá... :)
K věci. V ČR není problém vlastnit, nebo provozovat auto americké výroby s tím, že se musí počítat, že americké auto je méně či více auto exotické. Náhradní díly, obec není problém sehnat cokoliv. V ČR je několik poměrně velkých a slušně zařízených firem, který náhradní díly na americké auta prodávají např. www.impexta.cz www.simix.cz www.cartime.com Ceny nejsou nijak drahé a řekl bych, že nejsou nějak poznatelně dražší než ve své domovině. Motory a převodovky se tady opravdu neválejí a jejich sehnání není dílem hodin, ale spíše týdnů. Zkrátka v zemi kde je nejpoužívanejší motor 1.3 nemůžeš chtít aby měl každý v garáži small-block a automatickou převodovku. Ceny jak motoru tk převodovky jsou velmi rozdílné a záleží k čemu a s jakým štěstím se člověk k věcem dostane.
Co se týče pojištění tak ano, zatím se dělá nesmyslně jen podle obsahu motoru. a to tak že poslední hranice je 3.0 litru nad tuto hranici je už jedno jaký máš motor, pojištění se poté nemění. Celkem to dělá ročně kolem 11 000 Kč.
Na cenu pneumatik se podívaj na www.e-pneu.cz tam dostaneš rychle a snad přehled co jaká pneumatika stojí.
Dovoz auta do ČR není příliš reálný a to hlavně z důvodu, že auto nepřihlásíš na české registrační značky. Je povolen dovoz aut jen do stáří 8 let, nebo veteránu do roku 1979. Teoreticky jsou ještě nějaké méně legální způsoby jak přihlásit auto starší 8 let. Nicméně otázkou je zda by se vůbec finančně dovoz vyplatil.
Eventuálně jiný způsob by mohl být ten, že auto zůstane přihlášené v Austrálii a ty zde budeš jezdit s Australskou značkou.
Víc už mě z hlavy nenapadá. Pokuď máš ještě nějaké otázky tak klidně. Od toho tady fórum je.
1. Otazky 03. 01. 2003 - 08:02
Promin ale nejak me to neslo zadatr novy tema ale zda se ze konecne je to okay. Jeste chci rict ze moje cestina neni moc dobra a ma chybi ale potreboval bi sem nejaky radi na otazky. Tak snad to po me prectete. Zatim bydlim v Australie a mam Chevrolet Camaro 86 IROC-Z. Moje holka ale chce jit zpatky do Cech zit a to se mi ale moc nechce ale asi to tak nejspis dopadne ze tam se odstehujem. Tak sem se chtel zeptat jak to je kdys clovek vlastni Chevrolet Camaro v CR? Tady u nas Chevrolet motory sou vsude a sou lechce k sehnani a proste neni problem. Aji na casti jako brzdy,prevodovky a vsechno co je na auto potreba je tady k lehce sehnani! Kdyby sem se odstehoval do CR tak by sem urcite chtel myt zase Camaro 5.7ltr protoze odmitam jezdit ve skodovce :) Ale jak to je z nahradima dilama, a jaky sou tam ceni? Dival sem se na inzeraty a vydel sem par Camaro na prodej kolem 100 tisc KC co neni moc ale zalezi v jakym je to stavu? Taky sem premejslel ze si dovezu auto z USA. Ale co bi me nejvic zajimalo je: Kolik stoji novy motor treba 5.7ltr Nova prevodovka T700R4 (automaticka) nebo T56 (manual) Kolik stoji pojisteni u vas na takovi auto protoze sem prej slysel ze pojisteni povini se dela podle obsahu. Servis a tak dal bi sem si delal sam ale je potreba kolik stoji nahradni dily kdys se neco podela. Brzdy, gumy na auto, differencial, sklo na okna proste vsechno co je potreba. Mam strach ze nahradni dily jako motory a prevodovky sou malo k najiti v CR je to tak nebo to de vsechno najit? Kazda odpoved a rada je ocenena! Diky, MichalPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potíľích napiste na info@usmotors.cz)