Příspěvky od večera 8. května 2016 až do rána 14. května 2018
3511. Re: Thunderbird X. 14. 05. 2018 - 09:53
Caddy (3506): No požadavky, aby to mělo zvuk (nemyslím nějakej vete bublák - jezdím s Magnumem Hemi) a mělo to krouťák. Hlavní je cena - cca 2.5k EUR. Levná amerika, V8, V6 a kdyby to auto bylo hezký tak snad i turbo dvou litr. O pohodlí mi nejde. A nejlépe nekožený sedačky, ale netrvám na tom (což splňuje u Birda jen verze LX s V8). Jinak uvažuju taky nad Park Ave. Taky nad nesehnatelnou Aurorou. Oldsmobile Cutlass Supreme, Ciera, atp 90's. Případně nějaký Cadillacy 90's Seville či STS. Mimo finanční rámec je pak Lincoln mark VIII.Dodge Magnum RT AWD
3510. Re: Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 20:39
-eldo- (3508): Furt slabší než 3.8 SC.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3509. Re: Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 18:27
-eldo- (3508): lip, je mene vykonna, ale ma skoro stejny kroutak v pulce otacek...tedy u TC, koukam, ze tady to ma i Modular o neco nize3508. Re: Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 18:16
Bob Ash (3507): 5.0 V8 je natom jak?AUTO MUZE BYT OJETY ALE ZENSKA NE!! Buick Electra 3.8 V6, Chevrolet G20 5,7 V8,Jeep Grand cherokee
3507. Re: Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 16:00
honzasenkyr (3505): V8 bude mít teoreticky lepší zvuk, pokud to bude mít nějaký jiný než sériový výfuky, se standardníma není slyšet skoro vůbec. A téměř určitě bude V8 lepší ne spotřebu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3506. Re: Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 14:19
honzasenkyr (3505): ja reknu, ze V8, BobAsh rekne, ze V6...a dalsi nevim :) Ono taky zalezi, co od toho ocekavas, jake vlastnosti uprednostnujes... :)3505. Thunderbird X. 13. 05. 2018 - 01:05
Zdravim,Dodge Magnum RT AWD
3504. 25. 01. 2018 - 22:35
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
3503. Re: 16. 05. 2016 - 13:18
Trinom (3493):1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
3502. Re: 10. 05. 2016 - 22:19
Karel75 (3501): to jezdí na mazut, tam je asi jinej kompijůter. Ale například na autobusech Iveco to svítí skoro na každým :)1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
3501. Re: 10. 05. 2016 - 10:00
OndraS (3500):sakra, na báwu mě to nesvítí, tak to mám asi pokažený???3500. Re: 09. 05. 2016 - 18:36
Trinom (3493): v pohodě, to svítí vlastně na všech autech.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
3499. Re: 09. 05. 2016 - 10:30
Caddy (3496): To bude tím jaguářím motorem, AJV8 má jiný pořadí zapalování než Modular/Windsor. Možná i něco z výfukových komponentu bude z S-Type.3498. Re: 09. 05. 2016 - 09:26
petrklm (3497): toto je jeste trochu jine..blbe se to popisuje... :) Kazdoapdne, jak byl v Jizbici ten cerny TC, muj modelovy kolega...tak ten se pohyboval asi jako elektromobil...tam nebylo slyset absolutne nic...ceka me asi jeste hodne prace :-D3497. Re: 09. 05. 2016 - 09:24
Caddy (3496):však jo, mě to jen syčelo a nebo hučelo, teď je ta V8 slyšetFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
3496. Re: 09. 05. 2016 - 09:17
petrklm (3495): nejde o utlumeni, jde o ton zvuku...ze to nerve, to je v poradku...ale tohle proste jen huci, kdyz tomu slapec na krk, tak spis jeci, neni tam ani naznak toho naseho duneni nebo pobublavani...3495. Re: 09. 05. 2016 - 09:12
Caddy (3492):zvuku mýho lineckýho hodně pomohla montáž Walkeru, ty origo jsou asi u všech moc utlumenýFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
3494. Re: 08. 05. 2016 - 21:24
Trinom (3493): na vrtulnik jsem se taky ptal, pry se rozsvitil po prvnim natankovani na Slovensku :-D3493. Re: 08. 05. 2016 - 21:20
Caddy (3492): Onehdá jsem se po nich taky díval, ale ceny jsou furt moc vysoko (1/4 M+).Thunderbirds Are Go
3492. 08. 05. 2016 - 20:20
Tak si mohu odškrtnout další ze snů, co se otestování auta týče :) A že to předčilo všechna očekávání :) To auto je naprosto fantastické, čekal jsem leccos, ale i tak jsem byl ohromen...Je úžasně pohodlné. Ne v konkurenci neamerik, ne v konkurenci roadsterů, ale opravdu celkově pohodlné. Zároveň přesné řízení (možná až moc, sotva pohnu s volantem, už to něco dělá, chtělo by to trochu mírnější náběh..) a jede to jak prase. Trochu mi přišla pomalejší převodovka při podřazování, ale možná je to tím, že jsem zvyklý na méněstupňové a tím pádem tolik neřadící. Navíc je Bird ještě krásnější, než se z fotek může zdát. Nevýhody? Ani ne. Možná jen moc vysoký posaz, sedačka už nešla níže a měl jsem pocit, že mám oči v úrovni rámu okna (nevídaně nízkého a sklopeného) a koukám víc horem než spodem :) A na V8 žádný extra zvuk, prostě to hučí, to i Town Car zní lépe. Ale to je fakt detail, radost z jízdy to nezkalí. Omlouvám se za fotky z mobilu, nechtělo se mi tahat s foťákem. Každopádně – kdo nepotřebuje více sedadel, je tohle prostě pecka maximální a teprve živé setkání ukáže, jak moc...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)