121. Re: 23. 04. 2008 - 16:12
Hendrix (118): jistě že to jde - tak že ta kára stk nikdy v reálu neviděla :o))))) Za obálku s patričnou hodnotou inside jde vše :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
120. Re: Re: 23. 04. 2008 - 15:30
Ateh (119): aha, tak ji treba taky nemam......ja jenom v tom asi nevidim takovy problem a STK evidencka i prepis byl v poho....tak co vsichni silite ?
119. Re: 23. 04. 2008 - 13:45
Hendrix (118):Nevím, co ostatní, my ji nemáme. Sice jich je ve velkým TP vyjmenovaných asi deset, ale na červený blinkry žádná...118. 23. 04. 2008 - 13:28
tak tu výjimku si musel ziskat, kdyz to auto bylo novy a privezeny do CSSR...tenkrat je asi bolsevici davali...dneska uz bude asi malinko problem, ale jenom malinko, protoze pred mnou ted jel novy Dodge RAM 4x4 a svete div se, komplet cerveny lampy...takze to musi jit...
117. Re: Re: 23. 04. 2008 - 09:06
petrklm (116):Nám naštěstí stačí jen s obálkou předat techničák a emisní knížku... Také se nám stalo, že lakoš během stříkání blatníků a kapot pohotově vyjezdil nádrž:-)116. Re: Re: 23. 04. 2008 - 08:56
Ateh (115): tak nerad nechávám ze sebe dělat vola, takže radši někomu zaplatím... ovšem, pak se dozvídám, kde všude byl Lincoln viděn, protože ten zaplacený člověk si myslel, že je to nenápadný auto :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
115. Re: Re: 23. 04. 2008 - 08:47
petrklm (114):Taky děláš technickou korespondenčně?:-)114. Re: 23. 04. 2008 - 08:34
Hendrix (107):v tom případku bych rád věděl, jak dosáhnout na tu vyjímku ve velkym techničáku...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
113. Re: Re: 23. 04. 2008 - 08:31
capouch (112): vrak to neni, vse funguje a jede krasne, vykon je 104 kW....jediny ze obcas to chcipne, kdyz se to ohreje a neni to k natoceni, az kdyz vychladne, dneska dostanu novy zapalovaci modul a tim se to melo vyresit...tak uvidime...
112. Re: Re: 22. 04. 2008 - 22:26
Hendrix (111): no já bych taky auto z 80tek, mělo by mít určitě bílý čísla, a cenově by nemělo bejt moc vysoko pže eště nebude "moc" starý. ta 3,8 bude asi stejnej nebo podobnej motor kterej sem měl před léty v bonnevillu, mělo to myslim kolem 125kw a jelo to celkem slušně, teď bych ale chtěl prostě V8 a v nějakym hranatym provedení no. Nevim v jakým to máš stavu ale pade mi nepřijde nějak drasticky moc, pokud to teda neni vrak, což asi neni že jo111. Re: Re: 22. 04. 2008 - 22:20
capouch (110): jo v Praze... je to sice ´88, protoze starsi by byly za majlant a hlavne jsem nemohl nic kloudnyho sehnat....dneska uz bych si asi vybral, ale zase jsem jiz spokojenej...je to sestka, 3,8 litru....a bylo to za padesat, abys mel predstavu...nekdo rika, ze to je hodne...
110. Re: 22. 04. 2008 - 21:49
Hendrix (108): ty si to měl dobrý že si sehnal pěkný auto na bílejch. to si koupil v Praze? někdy si říkám jestli se nemám poohlížet jen po autech 84 a výš, ty budou vždycky na bílejch, pokud vůbec budou. akorát ty v tom máš šestivál ne? já bych chtěl osmi...109. Re: Re: 22. 04. 2008 - 21:41
pechy1 (104): Po přečtení tvého příspěvku ohledně přepisu nebo spíš nepřepisu vetenot je mi nějak mdlo :-) to bych nečekal že to nejde převést na jinýho majitele, je to SPZ, a co že že veteránská, Proč jim to tak vadí to nechápu. V každým případě bych dal přednost bílejm, to je jasný, STK mi dělaj kluci ze servisu, já jim auto přivezu oni to prolezou, vyzkoušej a odvezou a druhej den si ho vyzvednu s novou nálepkou. Pojistku bych zase tak neřešil, platil bych asi 3500 tak to neni zase tolik pokud by to mělo výkon do 140 kw což asi mít bude108. 22. 04. 2008 - 20:42
a kdyz jste u tech volv....tak jednu mooooc peknou 244 -ku GLE v kuzi a automatu mam na prodej....na vete notach...
107. 22. 04. 2008 - 20:40
tak....STK....pokud mám takovýhle auto, tak na STK + bordel z vejfuku jezdíš jenom na jedno místo.....tam, kde to auto už znaj a samozřejmě kromě náležitostí všech ostatních jim je jasný, že to auto je v dobrém stavu a červený blinkry už dávno máš vyjimku ve velkym technicaku a tak je zbytecny to jakkoli dal resit.....ostatne, na rozdil od ostatnich klumpu, ty moje blinkry jsou videt a ze jsou cerveny odpovida moji povaze....proste jsou hezci.....a proto jsem si to koupil a trvam na tom...
106. Re: Re: 22. 04. 2008 - 12:53
Bob Ash (105):tak teď jsem volal na magistrát a bohužel nedajKdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
105. Re: Re: 22. 04. 2008 - 12:24
pechy1 (104): pokud vím, tak s přesunem registrací veteránskejch aut z ministerstva na kraje už se daj i normálně přepsat, jako každý jiný značky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
104. Re: Re: 22. 04. 2008 - 12:23
capouch (82):Přihlašování se nevyhneš. Když budeš kupovat auto, který bývalý majitel provozoval na vete dokladech, tak to taky nejde jednoduše přepsat, ale on ty papíry zruší (když nemá jinýho veterána) a ty si to musíš všechno vyběhat pěkně celý znova. Technická, klubová, krajská testace, pojistka, magistrát. Když budeš mít bílý noty, tak evidenčka, přepis, pak každý dva roky technická s votravsonama kvůli blinkrům a dalším odlišnostem. Obě varianty vyžadujou auto v dobrém technickém stavu. Rozdíl je v tom, že s komisařema vete klubu se dá mluvit, s pracovníkama na technický a magistrátu často ne. Taky v ceně pojistky je zásadní rozdíl. Nejhorší varianta je jezdit na dokladech z jinýho auta (něco takovýho vůbec nekupuj). Když tě chytěj, tak automaticky zákaz řízení, mastná pokuta a místo svýho americkýho snu se svezeš leda na tříkolce. A to je ta lepší varianta. Když to s tím bordelem do někoho opřeš, tak ti pojišťovna nedá ani korunu (protože platíš pojistku na auto, který hnije někde v kopřivách a né na to, se kterým jedeš) a budeš cálovat veškerou škodu, kterou jsi způsobil, plus výše uvedený trest.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
103. Re: Re: 21. 04. 2008 - 23:56
Layton (102): jo, ja volva rad...nejakou zachovalou 960 bych vubec nepohrdl :)102. Re: Re: 21. 04. 2008 - 23:32
Caddy (101): Ale vozidlo je to líbivý, tomu bych rozuměl, jede to parádně a je to pohodlný a má to tvary a rozměry AUTA !... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)