Příspěvky od odpoledne 20. října 2008 až do odpoledne 27. října 2008
20. 27. 10. 2008 - 15:07
Tak jsem to dnes kuchl ven a k mému velkému překvapení ten ovladač vede do řídícího modulu který je zároveň modulátor. Celé jsem to vyfotil a prozatím vymontoval ven, jestli z toho nevymyslím něco použitelného.19. 21. 10. 2008 - 15:34
No jo, ale za předpokladu, že se to ovládá rádiem. Tohle se ovládá tím nesmyslem. Dokonce jsem nenašel ani možnost to rádio přepnout aby to bralo signál z changeru. Našel jsem na netu rádio, které bude asi vyšší model a umí ovládat changer. Tam se na režim přepíná tlačítkem EJECT. U mě to nic nedělá. Když to ovládání zapnu, napíše E-06 a začne to rušit některé stanice. Což je stejný efekt jako kdyby se zapl modulátor. Ale pochybuju, že před nějakými 13 lety se changery připojovaly modulátorem, dokonce pochybuju, že tehdy nějaké modulátory byly. A jestli je to aftermarket, tak musel být udělaný ještě za oceánem, protože to auto bylo prodáno v ČR jako nové a přijde mi vysoce nepravděpodobné, si že by to někdo dodělával tady.18. Re: 21. 10. 2008 - 15:23
luke.concorde (17):protože clarion konector by měl být zezadu na rádiuChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
17. 21. 10. 2008 - 15:13
Už jsem to na fotkách na netu viděl ve vícero autech. Tím spíš pokud to bude aftermarket, tak to bude předělatelné.16. Re: Re: 21. 10. 2008 - 15:07
ska-p (15):Jsem neřekl že to není bastl jsem napsal jak to má bejt,pokud ale nemáš ten měnič tak nic neřeš kup na Aukru Clariona za par stovek i s kabelem a prostě ho tam zapojChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
15. Re: 21. 10. 2008 - 14:28
luke.concorde (14):tohle je zjevně aftermarket dodělávka....Miten niin perkele!!!!!
14. 21. 10. 2008 - 14:21
To mi nějak nesedí. Ovládá se to tím ovladačem co je nalepený na palubce a na něm není napsáno Clarion, ale JVC. Samotný changer byl v kufru, kde po něm zbyl jen kabel a ulomený držák.13. Re: 21. 10. 2008 - 11:37
luke.concorde (12)jo to standart 94-96 vzadu má výstup na cd changer a ovládá se pomocí tlačítek přimo na rádiu changer ovšem musí být od Clarionu na 6 CD vyhrabu schéma a pošlu ti ho.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
12. 21. 10. 2008 - 11:25
Tady to je.11. Re: 21. 10. 2008 - 11:19
luke.concorde (10):V tom případě to radio aspoň vyfot já mám třeba Infinity který neumí ani kazety natož cd nebo vnější vstupChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
10. 21. 10. 2008 - 09:47
Oboje je na prd, kazeta má mizerný zvuk a transmitter ruší i ostatní frekvence. O tom jak hraje ani nemluvím. Infinity hraje samo o sobě velmi dobře a prznit to takovýmhle rovnákem na ohýbák nemá smysl. Mě stačí zjistit jak byl ten changer zapojený do rádia a jak se rádio přepínalo právě na ten changer. Se zbytkem si poradím.9. Re: Re: 21. 10. 2008 - 09:29
powerball (6):jo, to chce tu kazetu vykuchat, nechal jsem tam jen tu kladku a dvě zubatý kola, jinak to furt přepínalo. Transmiter jsem zahodil, protože ho rádio v Lincolnu odmítalo naladit, přestože jsem měl správnou frekvenci - asi byl naladěnej blbě.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
8. 20. 10. 2008 - 22:48
jo, praha je blba, tam je to nahnacany...nicmene slusny transmitter je dobra vec...nesmi to byt takovy ten jen s diadami a prepinacem asi peti frekvenci, to je uplne na hovno...7. Re: Re: 20. 10. 2008 - 22:47
Layton (5): infinity ve visionu s tim nema problem. A s temi transmitery mam podobnou zkusenost, obzvlast v praze to bylo potreba neustale preladovat"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
6. Re: Re: 20. 10. 2008 - 22:45
Layton (5):jo to muzu potvrdit ze nektery radia tyhle kazety nezkousnou,mel sem postarsi alpine radio s autoreverse na kazety a porad se to jakoby prepinalo na druhou stranu,furt dokola,takze to vzdicky hral tak pul vteriny,preplo se to atd....5. Re: Re: 20. 10. 2008 - 22:42
Cámo (4): Bohužel jsem zažil transmitery z nepochopitelných důvodů často rušený a nepoužitelný, takže ono je to jak kdy, chce to vyzkoušet ! Některý nový rádia s autoreversí ty kazety taky nechtějí ..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
4. Re: Re: 20. 10. 2008 - 22:31
Layton (3):ten je vcelku už překonán FMtransmiterem:-)3. Re: 20. 10. 2008 - 22:28
luke.concorde (1): Nebo cassette adapter. Možností je vícero.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
2. Re: 20. 10. 2008 - 21:50
luke.concorde (1):Kup si FMtransmiterChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
1. 20. 10. 2008 - 16:18
Mám v autě orig US rádio na kazety Infinity. Vedle něj je na palubovce přilepený ovladač changeru JVC. Nevíte někdo, jak je tento připojen do rádia? Chtěl bych to přebastlit na AUX vstup. Nechci to rádio měnit za jakýkoliv aftermarket, chci zachovat ten původní stav.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)