Příspěvky od večera 16. listopadu 2008 až do noci 21. listopadu 2008
8. 21. 11. 2008 - 00:55
ja osobne docela rad 454 magnum six pack v provedeni Casull;-))))))7. Re: Re: 17. 11. 2008 - 21:25
Bob Ash (6):I kdybych to Camaro měl přetrhnout tak bych těm moparům napráskal :-DDDD6. Re: Re: 17. 11. 2008 - 06:00
CAMARO 78 (5): tak ono po pravdě řečeno, Coronet v kombíku s 318 small blockem se dá dostat třeba na 10, když se budeš hodně snažit :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: Re: 17. 11. 2008 - 05:31
Bob Ash (4):Camaro je vůz neomezených možností. A dá se vyšvihat že 1/4 uděláš za 11 sec. A to s garancí.4. Re: Re: 17. 11. 2008 - 03:42
CAMARO 78 (2): to víš, ani jedno se do Camara nedávalo, to ty nemůžeš znát ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3. Re: 17. 11. 2008 - 03:42
Jirks (1): tak především si musíš ujasnit, jestli chceš porovnávat kompletní motory tak jak byly vyrobený, a nebo jen 4bbl vs 3x2bbl.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2. Re: 16. 11. 2008 - 22:13
Jirks (1):Nějak mi uniká pointa tohoto příspěvku...1. 16. 11. 2008 - 22:05
Jaký je reálný rozdíl v jízdě s 440 magnum a 440 six pack? Každy se klaní k 440-6 určitě v orginálu točí víc a krouták ma taky větší než magnum ale to sou tabulkové hodnoty pod plnym plynem bez změn, 440 6 pack ma prej blbou odezvu na plyn tak upřimě nevím magnum byl základní motor pro daytonu a pak až hemi ale postupně se otvirajici six?.Magnum sem slyšel na živo a je to jako střela ale six nevím jestli to není spiše do horšího+ Ví někdo ze skušenosti jak je to s palivem pro tyto motory mužou jet tyto motory trvale na bezolovnatý benzín? Když za chvili bude olovnaty problém sehnat? A jsou na něj stavěny nejde mi ted o přisady to se da sehnat v nejhorším taky ale stale provozovaní bez.Jinak 440-6 ma navíc o dost větší kompresní poměr na použivaní bezolovnatého paliva a jen 15hp navíc oproti magnumu moc se mi ta konfigurace nelíbíPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)