Příspěvky od noci 6. ledna 2018 až do podvečera 23. února 2018
2000. 23. 02. 2018 - 18:28
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
1999. 05. 02. 2018 - 22:17
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
1998. Re: 26. 01. 2018 - 09:19
Jirka_z28 (1997): ale veď jasné, ,,nekdo holky jiny ý ..." ☺️1997. Re: 26. 01. 2018 - 08:45
hurkar (1994): je spousta "módních hitů" a přesto se mi nemusí líbit. Nezávisle na tom, jestli jsem je zažil nebo ne. :)1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
1996. Re: 25. 01. 2018 - 19:34
Bob Ash (1995): nevadí, ide o pointu. Ja by som to ajtak nerozoznal1995. Re: 25. 01. 2018 - 18:57
hurkar (1994): Jenomže tohle není "zvednutej zadek", to je "obrázek prdele Chargeru nafotošopovanej na obrázek trucku".Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1994. Re: 25. 01. 2018 - 17:57
Jirka_z28 (1992): to by si musel zažiť, ja som to zažil v koncom sedemdesiatych. Vtedy to bolo kúúl. Kto vtedy nemal v dvihnutý zadok a veľké kolesá tak nebol in 😎1993. Re: 25. 01. 2018 - 17:57
Caprice79 (1990): Z čehopak asi bude na fotce ten spodek? F-450?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1992. Re: 25. 01. 2018 - 08:44
hurkar (1991): mně to přijde otřesný...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
1991. Re: 24. 01. 2018 - 22:52
Caprice79 (1990): nádhera!!!1990. 24. 01. 2018 - 21:59
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
1989. Re: 11. 01. 2018 - 18:59
Butterfly (1988): Pocitově si myslím, že tam víc místa fakt je - ale bude to tím, že je ta kabina vyšší a nešťoucháš hlavou do stropu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1988. Re: 11. 01. 2018 - 02:57
Bob Ash (1987):OK beru to. Máš to jistě líp prozkoumaný. Já jel v Chargeru(72) naposledy před 20ti lety. Tak jsem nabyl dojmu, že je tam víc místa. Přišel mě rozměrově ( z venku) vyváženější, než předešlá generace.1987. Re: 10. 01. 2018 - 23:49
Butterfly (1986): Vnitřek všech B-bodies je cca stejně širokej. 1971+ je širší zvenku, protože má víc vyboulený blatníky, reálně je uvnitř místa stejně. Jediný, s čím je u 1968-1970 B-body problém a u 1971+ už ne, je místo na hlavu. To, že se do 1968 Chargeru (nebo Coronetu) skoro nevejdu na vejšku, je při mejch 179 cm poněkud trapný. Jednou jsem přesedával z 68 Chargeru do 71+ Fordu Taunus, kterej je proti němu vyloženě kapesní, a v interiéru bylo asi 2x tolik místa.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1986. Re: 09. 01. 2018 - 07:16
Bob Ash (1984):Vždyť říkám. Nejdou mě pod nos , jakože "velký" auta, který jsou nějak dlouhý, ale uvnitř se šťoucháš lokty se spolujezdcem. Dlouhý auto není ještě velký auto.1985. 08. 01. 2018 - 21:50
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
1984. Re: 07. 01. 2018 - 22:13
Butterfly (1983): Není, 1971-1974 je kratší než 1966-1970. Je možná o kousek širší, ale fakt jen nepatrně - jen o "nafouknutí" kastle. Třeba nápravy jsou identický.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1983. Re: 06. 01. 2018 - 09:00
PavelV8 (1981):On je taky větší. A ne natažená nudle.1982. Re: 06. 01. 2018 - 08:53
PavelV8 (1981): Jsi divnej ;-)www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
1981. 06. 01. 2018 - 00:47
asi jsem divnej, ale mně se tyhle "nejžádanější" nelíbí. 73 je nejkrásnější :)To boldly blow up stuff where no one has blown up stuff before!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)