Příspěvky od dopoledne 25. května 2018 až do večera 4. června 2018
2059. 04. 06. 2018 - 22:00
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
2058. Re: 03. 06. 2018 - 20:08
petrklm (2057): Já mám pocit že ještě je, sice už je to v procesu prodeje, ale myslím, že to ještě nedoběhlo. Každopádně to, že tady GM nic nebude prodávat, je tím, že 1) GM není schopný pochopit evropskej trh a nabídnout mu auta, který tady uspějou 2) GM se nevyplatí se to učit a tak tady radši všechno prodalo a jde se soustředit na to, co umí pořádně - prodávat Buicky Číňanům :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2057. Re: 03. 06. 2018 - 19:40
Bob Ash (2056):jen technická - Opel už není GM...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
2056. Re: 02. 06. 2018 - 20:46
Butterfly (2055): DPF u nás povinný není a ani nemá být. Jen většina automobilek nedokáže splnit Euro 6c, co do objemu pevných částic, aniž by ho použila - i tam jsou ale výjimky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2055. Re: 02. 06. 2018 - 07:10
Bob Ash (2054):Tak ten Vaculík do toho moc nezasahoval. Jen všeobecnej popis. A ukázka, jak tady obvykle skončí spousty americkejch motorů, nejen Hemi. Když do toho lidi lejou místní řídký sračky místo oleje. A nedbají předepsaných výměnných lhůt. Za poněkud přehnaně opatrné považuji, měnit to MDS a liftery a rozvody, po ujetí pouze 120tis. To je sotva zajetý. To je nějaká habaďůra, patrně s vidinou nějakýho kšeftu.2054. Re: 29. 05. 2018 - 18:51
Butterfly (2051): Jestli to vyšlo v SM, tak je dost pravděpodobný, že to psal Martin Vaculík, kterej obvykle docela dost ví, o čem mluví - a to i v případě věcí, který nejsou Škodovky nebo Volkswageny.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2053. Re: 29. 05. 2018 - 14:38
Butterfly (2051):karbonuje jen sani a to kuli tomu ce neni oplachovano benzinem.Jediny co to chce je obcas ,,pozavodit,, .Z toho co mam u Cadiho je potreba na to nezapominat a Buick to dela sam tim ze kazdych asi 1000 mili se prepne do rezimu kdy par minut ,,podrzi,, jdenotku a dvojku tak aby sel motor do otacek.Imho pokud chces bejt pedant tak existuji pripravky ktere se aplikuji do sani pred vymenou oleje.Jinak vse ostatni krom sani trpi u tehle motoru na karbon evidentne min nez predchozi generace2052. Re: 29. 05. 2018 - 10:44
Caddy (2050): zvuk se dá napravit :-)"Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
2051. Re: 29. 05. 2018 - 07:48
Bob Ash (2049):ten Penta má problém s hlavou. Levou. Údajně, v prvních sériích, se jednalo o závadný odlitek levé hlavy. Údajně se to vyřešilo po dvou letech. Ale pak se závada zase opakovala, ale nevím už co to bylo. Každopádně ještě v r.15 se problémy vyskytly opět, u Jeepu. A vlastně se to nedořešilo dodnes. Tak nevím. Já jsem se o ten motor zajímal, jelikož jeden můj zákazník projevil zájem pořídit si Towna s tímto motorem. Tak jsem hledal info, ne tady, ale na fórech ve Státech. Osobní zkušenost s tím agregátem nemám( a celkem o ni ani nestojím).2050. Re: 28. 05. 2018 - 20:32
Bob Ash (2049): ...a nema zvuk :)2049. Re: 28. 05. 2018 - 14:52
Sonny (2048): Já ne, spíš Butterfly (kterej na něj nadával co do spolehlivosti). Ale je to normální moderní přímovstřikovej šestiválec, kterej má výkon skoro jako původní 5.7 Hemi a přitom nežere...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2048. Re: 28. 05. 2018 - 09:40
Bob Ash (2045): Dokázal bys o tom novým Pentastáru říct trochu víc?...bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2047. Re: 28. 05. 2018 - 09:28
cirus (2043): vývoj nezastavíš, ale já bych se rád držel původního plánu. Pokud bych vycházel opět z BMW, tak od 2007 už dělali taky s přímým vstřikem a kromě trošku lepší spotřeby v tom žádný výhody nevidím. Víc součástek co se kazí, zvuk něco mezi dieselem a šicím strojem.. ale třeba to maj američani vychytanější, rád si nechám poradit....bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2046. Re: 25. 05. 2018 - 20:10
Bob Ash (2044): vsak rikam, ze druha je lepsi, prvni je fakt pruser, no2045. Re: 25. 05. 2018 - 16:37
cirus (2043): Je pravda, že zrovna u Chargeru bych dost přemejšlel, jestli místo starší Hemi radši nevzít aktuální model s Pentastarem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2044. Re: 25. 05. 2018 - 16:19
Caddy (2040): Druhá generace Chargeru po faceliftu dejme tomu. Ale první generace Chargeru má jeden z nejohyzdnějších inteirérů v historii automobilismu. A z hlediska zpracování a funkčnosti je interiér v E60 furt na úrovni, že vypadá jako velbloud je druhá věc - Charger možná není uvnitř tak hnusnej designově, ale to, z čeho to vyrobili, byly nejspíš plasty který původně mířily do továrny na kelímky od jogurtů a do automobilky je dodali omylem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2043. Re: 25. 05. 2018 - 13:56
Sonny (2042):a co V6 s primym vstrikem? Jede to jako V8 (po vsech strankach vcetne kroutaku) a zere to jako 4 hrnek.Navic treba nektere cadillacky maj interier lepsi nez Mercedes a podvozek lepsi nez BmW.2042. Re: 25. 05. 2018 - 13:08
Caddy (2041): Díky, o tom srazu vím jen mám z pátka na sobotu už jinou akci v Praze, ale zkusím to nějak udělat....bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2041. Re: 25. 05. 2018 - 11:25
Sonny (2031): hele, za tyden je LCW v Pasohlavkach, mas to kousek, prijed. A to by v tom byl cert, aby tam nejaky Charger/300C nebyl a nesvezl ses :) Vetsina z nas je vstricna :) Jen nevim, jeslti tam nekdo znamy bude mit novejsi generaci s hezkym vnitrkem, ale tech prvnich, abys poznal, jak jede a zni HEMI, tam urcite par bude. Minimalne vim o fajn klukovi s Magnumem :)2040. Re: 25. 05. 2018 - 11:23
Bob Ash (2030): kdyby mel E39, tak to chapu, ale E60 ma interier tragicky :) To druha generace Chargeru je uz na tom lepe :)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)