306. 16. 05. 2013 - 12:15
V práci mi říkaj Kowalski, tak bych se měl poohlídnout po něčem stylovym, čim by se dalo jezdit do práce ne? :)305. 05. 01. 2013 - 12:28
http://humster3d.com/360-view/?id=16170304. Re: 27. 12. 2012 - 15:51
custom1 (303): uměl bych si vybratCamaro IV 3,8 V6 - for sale
303. 07. 12. 2012 - 14:24
CHEVROLET - The Heartbeat Of America
302. 02. 11. 2012 - 17:02
301. Re: Nástupce 16. 02. 2012 - 12:58
Bob Ash (300): Taky si myslím, další zdražení už by byl asi konec, už takhle amíci nadávaj že je drahejCamaro IV 3,8 V6 - for sale
300. Re: Nástupce 15. 02. 2012 - 21:12
BigTwin_Jirka (299): Challenger žádnou konkurenci nemá, protože je to jedinej fullsize muscle car na trhu, jako pony car se jen jmenuje :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
299. Re: Nástupce 15. 02. 2012 - 21:00
Barrichello (298): Dovedl bych si představit i použití lehčích materiálů i za cenu celkovýho zdražení. Levnejch aut jsou plný silnice, beztak je Challenger o deset tisíc dražší, než konkurence.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
298. Re: Nástupce 14. 02. 2012 - 10:15
Bob Ash (297): asi to spíš nebude tak bachratý a nafouklý no...ale rozměrově to asi o moc menší nebude...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
297. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 17:07
Jirka_z28 (296): No rozvor zkrátěj určitě, ale už současnej Challenger je zkrácená 300C, o moc víc to zkrátit nepůjde.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
296. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 17:01
Bob Ash (295): tak můžou o něco zkrátit rozvor, ne? Případně budou zmenšovat jen výšku a to by bylo fajn :)1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
295. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 16:50
Barrichello (294): Tak na platformě z 300C to asi moc nezkrátěj :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
294. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 16:41
Bob Ash (293): Tak prý to má mít pořád platformu z 300C, tak sem zvědav jak moc to zmenší, azs radikálně to asi nepůjdeCamaro IV 3,8 V6 - for sale
293. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 15:10
Jirka_z28 (292): Sjednocování v rámci koncernu neznamená konec osmiválců. A když, tak už si spíš dokážu představit, že začnou cpát americký motory do Alfy a Maserati...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
292. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 14:44
Bob Ash (290): myslíš, že oblíbenost HEMI bude silnější než ekoteroristi a sjednocování v rámci koncernu? Když chtěj menší auto, není na místě bát se "malýho turba"? Snad máš pravdu no...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
291. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 14:42
Bob Ash (290):Můžou udělat moderní inkarnaci tohodle....Miten niin perkele!!!!!
290. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 14:36
Barrichello (289): Tak je dost nepravděpodobný, že by se vzdali Hemi. A tvary jsou otázka - podle mě bude další generace pony cars pro designéry obrovská výzva, protože udělat další retro věci, aby to zároveň vypadalo víc moderně, bude hrozně těžký a udělat to zase úplně moderní jim lidi nesežerou...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
289. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 14:27
Bob Ash (288): to ano, ještě jde o tvary a motoryCamaro IV 3,8 V6 - for sale
288. Re: Nástupce 13. 02. 2012 - 14:26
Barrichello (287): Menší a sportovnější tomu může jedině prospět...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
287. Nástupce 13. 02. 2012 - 14:06
aktuálního challengeru se má prý jmenovat Barracuda a být menší a sportovnější.... No to sem zvědav co z toho vypadne...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)