263. Lambády - Chevy Tahoe 10. 12. 2011 - 09:27
Potřebuju poradit s výměnou lambda sond na hranatým Tahoušovi. Origoš lambády co jsou tam namontovaný mají různě barevný dráty, nový díly co přišly, mají ty barvy jenom dvě, takže bych strašně uvítal nějakou radu, jakým způsobem to zapojit, aby to fungovalo. Nebo pokud budete mít někdo nějaký schéma, podle kterýho to udělat, tak sem s ním.PREPISY AUT V BRNE / STK Z DOMU / Dovozy a prihlasovani aut z EU vcetne AMERIK. Vice-> www.registrace-vozidel.cz www.stkzdomu.cz tel.: 723 333 222
262. Re: 22. 11. 2011 - 10:31
Sleepy664 (259): Jestli ti vadí ten "smrad" tak je tam dej, i když moc místa tam není, ale vlezou se. Rezonace pak zmizí, rozdíl ve výkonu je minimální, cca 5HP. Nebo za ypipe dát tlumič - Borla XR1, Dynomax Bullet atd. ale smrdět to bude furt stejně261. Re: 22. 11. 2011 - 10:11
Sleepy664 (259):podle mne jsou katalyzátory klasický "kurvítka", který je lepší nemontovat. Pravda, vejfuk pak smrdí...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
260. Re: Výfuk / startér 22. 11. 2011 - 01:03
OndraS (248):šíleně velkou páječku a příslušně dimenzovanej kus cínu bych doma měl, kdyžtak řekni.259. 22. 11. 2011 - 00:15
Napadá mě, že bych se moh zeptat tady.258. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 22:12
Trinom (257): Tady je krp :D Aby do toho kamiňonu vrásknul kroup už :D Tenhle týden posílám automat na repas, tak další věc z krku. Jo, zapomněl jsem Ti to nafotit. Napravím co nejdříve.257. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 22:08
Lazarus (256): někdy se na to mrknem, tam musí bejt někde krpa.Thunderbirds Are Go
256. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:56
Trinom (255): No, mě by zase točil dobře, ale momentálně není co :D Tam je spíš pošahaná elektrika tak, že motor chytne až v momentě, kdy při startování ten klíček pustíš... Jinak ho můžeš držet a točit třeba do vybití baterky, ale chytne až když ho pustíš, to jsem tam nepochopil :D255. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:53
Lazarus (249): Taky mám v birdovi jinej starter (nadávaj mu PMGR nebo tak nějak). Na rozdíl od toho starýho, kterej si startoval, jak se mu chtělo (rozuměj když nestartoval, tak jsem do něj musel prásknout kladivem, palicí, whatever a pak zas chvilku fungoval) a navíc musel mít zdravou baterku, tak tenhle natočí motor i z baterky, která nenatočí feldu.Thunderbirds Are Go
254. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:51
OndraS (248): No, právě že v některejch případech popisujou, že startér točil jen pomalu, jako by byla zdechlá baterka.253. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:46
OndraS (252): Jo, taky jsem musel najet na nájezdy :) Baterka jasná, kabel ke startéru jenom jeden, startér chycenej tuším třema, možná čtyřma šroubama, ale ten dlouhej hajzl tam mezi výfukem a řízením dostat ven, to je fakt porod :D252. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:42
Lazarus (251): no, já vlezu pod auto, povolím kábl od baterky (předem odpojené), povolím kábl od stykače a pak dva dlouhý šrouby, kterýma drží startér v bloku. Nic jinýho se sundávat nemusí, startér jde provlýct mezi vejfukem a ramenem nápravy. Největší problém je vlýzt pod auto = ideální najet na prohlídkovej kanál.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
251. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:04
OndraS (250): No, tomuhle zase rozumím :) Já to třeba mám na tak strašně blbým místě ten startér, že jen ten jsem doloval ven celej den :D Nechtělo se mi to rozebírat okolo no :D Fakt milimetry :) A ředstava, že bych to dělal každej čtvrtrok... Možná dvakrát... Možná třikrát, ale pořád bych to dělat nechtěl teda :D250. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 21:02
Lazarus (249): když já zase strašně rád zachraňuju něco, co mělo být dávno v popelnici.... Na jakým principu nám v Brně fungujou trolejbusy, co myslíš? :D :D :D1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
249. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 20:56
OndraS (248): Sehnal bych jinej...248. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 20:42
Sleepy664 (247): nezapadlo, díval jsem se na to. Anglicky neumím, ale pokud to dobře chápu, řeší problém, kdy vůbec nesepne stykač. Mě ale stykač sepne VŽDY bez problémů, startér se i motá, ale strašně líně a hrozně žere baterku. Laicky to vypadá, jakoby byla chcíplá baterka, ale není. Je v prdeli buď statorový vinutí (od pohledu už moc zdravý není), nebo s vyšší pravděpodobností to pořád dělá ten přechodovej odpor z komutátoru na vinutí rotoru. Je to tam procínované, ale cín už tam jaksi chybí. Zčásti se odtavil pryč a odstředivostí odlétal na stator, kde udělal další bordel. Jak jsem psal, vyřešil jsem to vždy "proklepáním" tohoto přechoďáku, ale nemá to dlouhého trvání. Buď investuju do jinýho startéru, nebo se ještě pokusím to zachránit nějakým šíleným letováním nějakou šíleně velkou páječkou....1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
247. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 20:32
OndraS (246): Koukal si na to, co sem psal já? Trochu to zapadlo, podle popisů to vypadá na řešení podobný závady (teplý auto po chvíli nestartuje).246. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 19:58
Layton (245): já mám úplně obyčejnej motor s obyč. fabrickýma svodama.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
245. Re: Výfuk / startér 21. 11. 2011 - 12:00
OndraS (195): Na Caprice je to řešený plechem a starter je tam danej tuším tak, že cívka je od těch svodů dál (pootočení starteru).... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
244. Re: sháním rezonátor 19. 11. 2011 - 19:35
Badlands (243):Flowtech budou dobrý. Kámoš má na Jeepu evropský rezonátory a fakt to není ono.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)