Příspěvky od odpoledne 7. dubna 2009 až do odpoledne 8. dubna 2009
24. Re: Re: 08. 04. 2009 - 17:12
Skalik (21):podle palubaku nebo podle vypoctu plna nadrz,neco najet a pak zase dotankovat do plny ? jestli ta druha moznost tak to bych ani neveril ze tam toho muze tolik natect do pomerne moderniho auta :))23. Re: Re: 08. 04. 2009 - 17:11
ska-p (19):no ja bral zhruba za 1370,- (55 litru) a kdyz sem prijel domu tak palivomer ukazoval este pulku a najel sem 250 km,ale tak dneska i vcera sem s tim blbnul po meste dneska navic este drifty na takovym placku takze se zase spotreba vysplha vysoko ale mozna to otoceni sroubkama v karbecu trochu pomohlo :))22. Re: Re: 08. 04. 2009 - 15:03
Skalik (21): Hehe, hustý, sis mohl rovnou koupit F350 nebo Hummer :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
21. Re: Re: 08. 04. 2009 - 15:00
Barrichello (20): cca 40 / 100 :DKimber 1911, Jeep Wrangler
20. Re: Re: 08. 04. 2009 - 14:09
Skalik (15): hm, hezký (kolik je to s těžkou?) :o))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
19. Re: Re: 08. 04. 2009 - 13:19
powerball (18):Já odjel Jizbice i se spanilkou za 850Kč.......Brno neni za rohem, plus ta spanilka, no, na spotřebu si nestěžuju:-)))Miten niin perkele!!!!!
18. Re: Re: 08. 04. 2009 - 12:57
Skalik (17):ja sem este nepremoch lenost :) ale chtel bych s tim pristi tejden zajet k rajtrovi tak se to snad uz konecne povede :)17. Re: Re: 08. 04. 2009 - 12:55
powerball (16): no vidis, burt sema na tom lip mam 5,2 a zere 18 :D Tak bud je to vejfukem a nebo spatna priprava smesy a jedu na moc bohatou, takze se to resi a povazuju to za poruchu.Kimber 1911, Jeep Wrangler
16. Re: Re: 08. 04. 2009 - 12:52
Skalik (15):no vidis to a me ses smal ze mam petilitr kterej zere 20 na 100 :))15. Re: Re: 08. 04. 2009 - 12:42
Barrichello (14): diky, zatim spokojenost jen s lehkou nohou mimo obec 18/100 :) Snad se to spravi ted po vymene vejfuku.Kimber 1911, Jeep Wrangler
14. Re: Re: 08. 04. 2009 - 12:23
Skalik (5): dobrá volba, gratuluju.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
13. Re: Re: 07. 04. 2009 - 18:05
eiffel (10): jo, ale ten karbec se projevuje jen tím, že to víc žere - to ničemu tak zásadnímu nevadí. Ty liftery nedělaj dobře vačce.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:31
Skalik (11):že by zdvihátka? hydraulická zdvihátka ventilů tedy tzv. hydroštely?Miten niin perkele!!!!!
11. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:28
Bob Ash (9): co to jsou liftery? Technicky vyrazy v angline jeste nemam poradne naucenyKimber 1911, Jeep Wrangler
10. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:25
Bob Ash (9): No on toho říkal víc, já jsem teda pochytil i něco o karburátoru, pádu na zem a kopnutí do rohu, ale asi se mi to zdálo :DThis world is sick...
9. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:23
eiffel (8): říkal něco trochu jinýho... nemluvil o karbecu, ale o těch lifterech - což je přesně jeden ze dvou důvodů, proč bych do toho nešel. Teda ze třech. 1) cvakající liftery 2) zadní náprava (nebo brzdy) 3) brzdy obecně. Jezdit po okruhu jinak než kudlu nemá smysl a kdybych jel s Galaxií na hraně, tak tam něco upadne :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:16
Bob Ash (7): víš co ti říkal Robertone, ž ejsi dobrodruh s takovým karbecem vyjet dál než dva kilometry od baráku :DThis world is sick...
7. Re: Re: 07. 04. 2009 - 15:12
Skalik (6): já bych klidně jel Galaxií, ale ta bohužel fakt není ve stavu, že bych jí chtěl trápit na okruhu...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
6. Re: Re: 07. 04. 2009 - 13:45
Bob Ash (3): ty bonus body zni velmi lakave. Sakra budu muset nekde sehnat neco sportovnejsihoKimber 1911, Jeep Wrangler
5. Re: Re: 07. 04. 2009 - 13:45
Barrichello (4): Granda ZJ 1997 5,2Kimber 1911, Jeep Wrangler
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)