88. Re: Diablosport 07. 04. 2010 - 22:03
BigTwin_Jirka (87): Díky. Více třeba v Jizbicích."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
87. Re: Diablosport 07. 04. 2010 - 11:24
Petr Land (86): Z fotky se to odhaduje špatně, ale asi jde o Cortex. V ruce jsem to neměl, ale podle reakcí uživatelů jde o slušnej produkt. Umí toho méně než Diablosport, ale zadarmo každá kráva dobrá.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
86. Re: Diablosport 06. 04. 2010 - 07:42
BigTwin_Jirka (84): Čus Jirko,mám nabídku vozu Dodge Magnum 5,7 s tímto "SuperChipem". Dokážeš mi o něm něco říct podle fotky?"Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
85. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 19:02
Trinom (83): Předpokládám že nekontroluje ŘJ majitele, ale program na modifikaci ŘJ kontroluje své reg. číslo online.Tak co Torino, vyjedeme jeste letos?
84. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 19:01
Trinom (83): Řídící jednotka ne, ale program, kterým se provádí její úpravy.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
83. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 18:40
BigTwin_Jirka (82): proč by měla ŘJ kontrolovat majitele?Thunderbirds Are Go
82. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 17:57
Trinom (81): To není problém, ale já nemám na vlastní vvojovou laboratoř a zkušebnu a několik motorů na odzkoušení v různejch podmínkách. Prostě musím z něčeho vycházet a ideální je online databáze laděnejch motorů, ze který se může vycházet a modifikovat tak individuálně na odzkoušeném základu. Geniální, zařízení ovšem funguje jenom online a neustále kontroluje svoje registrační číslo a majitele.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
81. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 17:06
BigTwin_Jirka (80): Pak už zbývá jen vývoj vlastní ŘJ :-) I to jde. Kamarád úspěšně vyvíjel :-)Thunderbirds Are Go
80. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 16:51
Skalik (79): Jo, to bych rád. Spíš mi ale šlo o to, že jsem se dostal k možnosti absolutně volného programování řídící jednotky motoru, záležitost, ke které se nedostanou ani značkové servisy.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
79. Re: Diablosport 01. 04. 2010 - 12:43
BigTwin_Jirka (77): gratuluju a preji hodne zakazniku!Kimber 1911, Jeep Wrangler
78. Re: Holley NOS 31. 03. 2010 - 15:26
K NOS jsem si dneska udělal radost (zasraný daně!) a vydražil jsem si Master-Blaster (odfuk zplynovaného NOS z potrubí) a ohřívání flašky, obé od firmy Dynotunenitrous. Kdybych to neměl, špatně by se mi spalo, že nemám dokonalej systém. Teď už to konečně můžu prohlásit, snad mi dojde do týdne, abych to mohl hbitě nainstalovat a naladit. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330416577349&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390176890959&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AITNema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
77. Diablosport 30. 03. 2010 - 21:36
Už asi tejden držím support pro Čechy, občas pro nějakýho nácka. Kdybyste chtěl někdo votravovat, tak to zkuste: http://www.diablosport.com/index.php?module=htmlpages&func=display&pid=32Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
76. Re: Holley NOS 18. 03. 2010 - 12:44
Petr Land (75): No, neřekl bych že tvoje auto je slabej odvar těch jejich... Řekl bych, že u tebe to s tou 40 let starou technologií bude takový divočejší, i když máš o nějakýho toho koně míň :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
75. Re: Holley NOS 18. 03. 2010 - 07:54
BigTwin_Jirka (74): Přesně tak,z německa k nám se vším zázemím. www.dragsters.cz . Chci tam jet odskoušet mého Chargera (pokud ho stihnu zajet), což je jen slaboulinký odvar monster Vaší rodiny. Moc rád bych je viděl v akci,protože i na 75% výkonu to bude zběsilost . Taky mě tahle cesta láká, a nevím o žádném člověku s Tvým přístupem. Mimo jiné - papír je zkáza lidstva ! Taky o tom něco vím."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
74. Re: Holley NOS 17. 03. 2010 - 16:25
Petr Land (72): Něco jsem zaslechl, to je ta německá akce začátkem května? To už bychom měli mít votuněno. Dneska jsme ladili alkohol na bráchovo sání, dávala se větší tryska kvůli zvýšení tlaku (šli jsme až na mechanickou hranici kompresoru a museli jsme proto lehce snížit maximální otáčky motoru). Až se oteplí, vyjedeme na silnici a musíme natočit motor v akci, aby nám podle toho spřízněná americká duše upravila program motoru. Na mustanga by ještě měly přijít nové brzdy, tyhle co tam jsou vypadají jako z dětské tříkolky a taky tak brzdí (brzy se zahřejou a měknou) a to bude pro letošek všechno. Charger je víceméně hotovej, jenom není doladěnej motor a namontují se propustné katalyzátory (loni došlo k závadě na přídavné palivové pumpě, zároveň došlo nitro a jeden katalyzátor vytekl vejfukem. Já bych vytloukl i ten na druhé straně, ale švagr je divnej a koupil si závodní katalyzátor, nechápu to. No a Challenger je momentálně odhlášenej, převádím ho na naše značky a jejikož na to nemám čas, všechno je ve stádiu "von ten blbec ještě ani nebyl ani na celnici!". Papírování není moje silná stránka, raději sedím, piju pivo a vymejšlím a realizuju blbosti. Zrovna dneska jsem od staříka (táta, dělá účetnictví) obdržel přednášku na téma "Idiot, co nerozlišuje firemní a soukromé peníze a dělá mi v tom bordel!" a do zejtřka mám dohledat spoustu zabordelenejch faktur. Ach jo, jaro na krku!Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
73. Re: Holley NOS 17. 03. 2010 - 10:24
BigTwin_Jirka (71): Mě taky láká spíš flaška než šnek. Přesně z důvodů který popisuješ - není potřeba s sebou furt tahat těžkej kompresor na čumáku, furt ho roztáčet atd. Přijde mi to ve výsledku k tomu motoru možná i šetrnější...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: Holley NOS 17. 03. 2010 - 07:18
BigTwin_Jirka (71): Vaše rodinná monstra by se měli v Bechyni objevit. Bude prý kvalitně připravená dráha i časomíra. A já bych je taky moc rád viděl v akci ."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
71. Re: Holley NOS 17. 03. 2010 - 05:50
Jířa (70):Mno, neříkám, že komppresor nejni lepší. Při střízlivých nákladech ale vyjde, když počítám i práci, okolo 250 tisíc korun. To je nějakejch 1500 za koně. Nitrák vychází desetkrát levněji při stejném nárůstu. Shodli jsme se, že plnej výkon potřebuješ při našich aktivitách asi tak dvacetkrát za sezónu, to jsou dvě flašky plynu. Nezanedbatelnej je nárůst spotřeby u kompresoru asi o dva litry, páč se tuní na výkon, navíc jsou tam přídavné ztráty vzniklé mechanickým pohonem. Kompresour maká porád, tedy i tam, kde ho z 90% nepotřebuješ. To jsem si pěkně zdůvodnil, co?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
70. Re: Holley NOS 16. 03. 2010 - 20:53
BigTwin_Jirka (69):Aby ti ta tvoje čtyřkolá laborka nevylítla do povětří Jiřiku ;-) :-)69. Holley NOS 16. 03. 2010 - 19:19
Už to přišlo, doporučuji ke shlédnutí kouzelnou nálepku "BEZE CLA" v pravém rohu. Dnes jsem si ještě doobjednal nějaké maličkosti, jako jsou budíky, vyhřívání a odfuk potrubí.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)