Příspěvky od dopoledne 24. ledna 2010 až do večera 15. března 2010
68. Re: Diablosport Trinity 15. 03. 2010 - 20:48
BigTwin_Jirka (65): Myslím,že si za kvalitním servisem-úpravcem zákazníci cestu najdou. Pár referenčních staveb máš za sebou,jen prezentace a trocha reklamy např. na dragstrech v Bechyni apod. Mám pořád v plánu Tě časem kontaktovat pro nějakou stavbu."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
67. Re: Diablosport Trinity 08. 03. 2010 - 15:39
BigTwin_Jirka (65): kdyz do toho skocis tak dej vedet, prestehuju se za tebou na ves a budu ti delat podrz matickuKimber 1911, Jeep Wrangler
66. Re: Diablosport Trinity 08. 03. 2010 - 11:52
BigTwin_Jirka (65): :-) Taky bych šel dělat skladníka v zelenině, nynější práce mě již notně unavuje.Tak co Torino, vyjedeme jeste letos?
65. Re: Diablosport Trinity 07. 03. 2010 - 18:24
Jelikož nejni ve střední Evropě (a ani třeba v Německu co já vím) kvalitní CMR tuner, požádal jsem firmu Diablosport o jejich zastoupení. Momentálně se dohadujeme, jestli vím co je to motor. CMR je termín "Chip Master Revolution". Jde o to, že bych zřejmě musel investovat do slušného dynamometru a nové budovy/dílny, která by nedělala ostudu. Je ale problém, že bydlím na vesnici když někdo nejni z Prahy, je to vesnickej vosel co nic neumí. Já se už stěhovat nebudu a dojíždět už vůbec ne, na druhou stranu zákazníci jsou/byli by z 99% z Prahy popřípadě američtí soudruzi z Německa. Pro amerikánce už soukromě pracuji, opravuju jim tu a tam motorky, ze známosti. Váhám a přemýšlím nahlas, po vás vlastně nic nechci. Za další, jako benefit, uměl bych na odborné bázi "předělávat" auta na E85 a vůbec všelijak ty xindly na čtyřech kolech tunit, jednám také s firmou Vortech o dodávkách kompresorů a jejich certifikované montáži (to už umím, několik aut jsem s úspěchem přestavěl). Na druhou stranu mám dilema, jsem teď na jaře unavenej a nejraději bych se na všechno vysral a dělal dál v klidu skladníka v zelenině.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
64. Re: Diablosport Trinity 09. 02. 2010 - 20:48
BigTwin_Jirka (60): OK, až ho budeš prodávat, dej vědět, dík.63. Re: Diablosport Trinity 08. 02. 2010 - 16:25
Bob Ash (62): Perfektní věc na závodění je tahle krabička, prostě drží kvalt kterej chceš stejně tak, jako normální, ručně řazená. Anebo se dá řazení naprogramovat podle svého, to věc výborná například na sprinty, kde bych ji u sebe viděl nejraději, já se s mechanickou tu a tam spletu a pokazím řazení. Nemusíš se tedy starat o řazení, jenom čekáš na světla a držíš plnej do cíle.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
62. Re: Diablosport Trinity 08. 02. 2010 - 00:28
Pavel34 (61): to, že to řadí "max 3", "max 2" a tak dále je normální u všech klasickejch automatů - a zatím nikdy se mi nepodařilo přijít na situaci, kdy bych chtěl udržet vyšší kvalt než chce převodovka. Automat sám od sebe řadí co nejdřív, aby přitom ale nepodtáčel motor a smysl v jeho záměrným podtáčení nevidím.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
61. Re: Diablosport Trinity 07. 02. 2010 - 23:36
BigTwin_Jirka (60): Tak jsem zpátky po týdenní lyžovačce :-)) Letos jsme měli v hradci jarní prázdniny fakt brzo, ale v dolomitech je údajně 360 slunečních dnů v roce a já tomu věřím... tady je všelijak, a tam bylo celej tejden slunce, bezvětří a -3 stupně. Kdo neviděl, neuvěří...60. Re: Diablosport Trinity 30. 01. 2010 - 14:52
Pavel34 (56): Neser a povídej, cos měl na převodovce za krakrabičku? Silverbox? Predátor jsem zkoušel na kamarádově automatu a měl jsem z toho skvělej pocit, auto se chová přesně podle nastavení buďto příjemně nebo agresívně. Škoda, že to nejde měnit za jízdy nějakým přepínačem.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
59. Re: Diablosport Trinity 29. 01. 2010 - 09:31
Pavel34 (58): já nevím, měl jsem obyčejný sporák do sání, pořád jsem ladil karburátor a ono to bylo rozštelovaný na směšovači ;-)This world is sick...
58. Re: Diablosport Trinity 29. 01. 2010 - 09:21
eiffel (57): obávám se, že nevíš jak to funguje ;-)57. Re: Diablosport Trinity 29. 01. 2010 - 09:17
Pavel34 (56): předpokládám, že máš sekvenční vstřikování plynu, tudíž bys měl dojít tam, kde ti plyn dělali, aby ti na volnoběh upravili množstí plynu, který jde do válcůThis world is sick...
56. Re: Diablosport Trinity 29. 01. 2010 - 09:02
BigTwin_Jirka (55): No což, zkusil jsem se zeptat :-) Mám Magnum RT. Diablosport to umí, uvažoval jsem před časem o jeho koupi, ale nerozhoupal jsem se. (Chtěl jsem ho koupit hlavně kvůli možnosti změnit chování převodovky na hold-in-gear při volení jednotlivých rychlostí. Místo toho jsem si koupil rovnou jinou řídící jednoku převodovky, kterou jsem ale po krátkým čase stejně zas vyndal, to je ale jiný příběh). Volnoběh chci zvednout kvůli LPG. Po 100tis ujetých na benzín jsem vloni z obav z krize přešel na lpg... funguje to dobře, ale při tom nízkým volnoběhu, kterej je asi 550 ot se někdy projeví nerovnoměrnost přísunu plynu a tím chvění, protože plynový ventilky tam pšoukaj do sání tak malý množství plynu, že to je na spodní hranici jejich možností.55. Re: Diablosport Trinity 29. 01. 2010 - 05:37
Pavel34 (54): Che che, takhle to nefunguje, amerikánci nejsou, ač si to každej myslí, blbí. Přístroj je fixovaný na jedno auto a když chci dělat jiné auto, musím vzít všechny změny zpět. Co máš za auto? Jestli je to nějaké novější, byla by tady šance v podobě Diablosport Predator, kdyby ses podíval na stránky www.diablosport.com tak bys tam mohl najít spoustu zajímavých věcí. Vím o jednom Predátoru na prodej, ale raději si nejdříve všechno nastuduj, aby sis o mně nemyslel, že jsem podomní pojišťovák a chci tady dělat geschäfty.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
54. Re: Diablosport Trinity 28. 01. 2010 - 23:01
BigTwin_Jirka (53): Potřebuju zvýšit volnoběžný otáčky a v servisu říkaj, že to nejde. Nastavíš mi to? Za flašku na amortizaci přístroje? :-)53. Re: Diablosport Trinity 28. 01. 2010 - 15:51
Pavel34 (51): Jo dá. Nastavuje se tím spousta dalších parametrů, namátkou kalibrace tachometru, přidávání/ubírání směsi, předstihu, zrušení omezovače rychlosti, posun max. otáček a tak dále. Potom to umí na barevném displayi online ukazovat nastavené hodnoty a provádět dlouhodobý datalogging, měření zrychlení 0-100, 400m a podobně. Je toho hodně a za ty peníze to rozhodně stojí. Jenom bych rád upozornil, že na šťourání se v motormanagementu to chce wideband lambda sondu (se kterou to umí přímo komunikovat).Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
52. Re: Holley NOS 28. 01. 2010 - 11:21
BigTwin_Jirka (49): Nutno podotknout, že TAKHLE se chová pravej obchodník ! Nutno ale taky podotknout, že se velkým obloukem vyhýbám kaskadeřinám, jako je USPS, shipito, zasilkovasluzba a podobně. Negativní zkušenosti převyšujou ty pozitivní. Takže i za cenu vyššího poštovného tlačím na kvalitní služby, který nikde zásilky při první příležitosti někde neprojebou.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
51. Re: Diablosport Trinity 27. 01. 2010 - 22:01
BigTwin_Jirka (48): Lze s tím taky nastavit volnoběžné otáčky? Nebo jenom sledovat?50. Re: Holley NOS 24. 01. 2010 - 10:52
BigTwin_Jirka (49): věřím, že to dorazí v pořádku. Je hezký se potkat s takovým přístupem. Hold si tam asi zákazníků pořád ceněj. Tady by obvykle řekli, ať kontaktuješ dopravce...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
49. Holley NOS 24. 01. 2010 - 10:42
Musím se s vámi podělit o skvělý zážitek. Někdy na podzim jsem si objednal NOS sadu na auto a kde jinde než u nejlepších na světě, Holley NOS. Nakupoval jsem přes Ebay kvůli jednodušší komunikaci a platbě (po poradě s jejich ochodním oddělením mi byl doporučen jejich firemní internetový obchod na zmíněné Ebay). Bedna nešla, tak jsem asi před týdnem oslovil prodávajícího aby byl tak laskavý a vysledoval moji zásilku (USPS). Potom jsme si asi týden dopisovali, jak pokračuje, obchodním se zajímal o moje auta a motorky (nejvíc ho zaujal můj Landrover, kterej nemá skoro zádnou cenu) a na jaké auto že jsem ten NOS chtěl namontovat. Idiotští pošťáci to poslali do Arabských Emirátů a není prej síla to dostat z nějakého meziskladu zatoulanch krabic zpátky. Onen kit, který jsem si objednal byl původně určený pro Nissan 300ZX, byl výprodejovej a za náramně skvělou cenu 200USD a ten již pochopitelně není k mání. Šlo mi hlavně o speciální solenoidy na nitro, které nejdou ničím jiným nahradit a jsou zatraceně drahé. Po zjištění, jak to s tou mojí zásilkou dopadlo prodejce neváhal ani minutu a odepsal mi, že posílají náhradní sadu, která je mimochodem více než třikrát dražší než ta původní a že se těší na další spolupráci. Úžasné, ani se mi tomu nechce věřit a doufám, že se tentokrát moje zásilka nikam nezatoulá. Mám radost.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)