Příspěvky od počátku až do večera 23. června 2009
20. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 20:06
Mára440 (19):19. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 19:29
Prochor (1):A nemáš zanesený kanálky nebo ucpané chlazení převodovky?Petr Bell měl tohle u Forda taky.Ona byla ta převodovka v háji celá ale tohle byla jedna z hlavních příčin,proč odešla.Když neberu v potaz,že ji ve Státech repasoval kdysi nějakej máčo.18. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 19:12
Prochor (17):17. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 18:06
BigTwin_Jirka (16):16. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:44
BigTwin_Jirka (15):Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
15. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:43
Prochor (14): Ještě jsem si vzpomněl, že u téhle převodovky jdou externě štelovat obě pásové brzdy, když to budeš mít na rampě, tak by ses na to mohl podívat. Není to nijak komplikované, ale potřebuješ k tomu nějaký slušnější momentový klíč a mozek v hlavě. Já jsem to dělal před léty a nepamatuji si přesně hodnotu (vím že to bylo 120, ale nevím jestli liber/inch nebo v jaké stupnici), jakou má mát předepjatý pás (potom se povolí o 720° zpět a zaaretuje se). Hledej hledej na explorer fóru a kdybys něčemu nerozumněl, pak se mi ozvi.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
14. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:24
BigTwin_Jirka (7):13. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:23
baronet74 (12):12. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:10
Prochor (11):Ten odborník nejmenuje se Vácha?Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
11. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:01
Lord Iffy (8): já to měřil za tepla jek se má po prokvaltování všech poloh při P, bylo ho moc, odsál jsem asi 0,5L a hladina byla v normálu. jenže to škubalo ještě častěji. při měření za studena ( jsou na měrce dírky, za tepla šrafování) to právě ukázalo málo. Nejdivnější je, že tam nechce téct.10. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:57
Skalik (6):Nejsem zas tak na výši abych radil takhle na dálku. Na to jsou to jiní borci viz niže, To s tím šroubem je dokonalý to jsem nevěděl to by se dalo použít na více autechChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
9. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:56
Lord Iffy (8): ja si nejsem jistej mas pravdu ty Na Park, ael jak rikam je to na merceKimber 1911, Jeep Wrangler
8. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:49
Skalik (5): sem si vzdycky myslel, ze na P, po predchozim prostridani vsech poloh volice. Nebo si to jenom ted pletu.."If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
7. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:46
Prochor (1): Explorer má na měření oleje v převodovce bezva fintu, vypoušťák na dně vany má v sobě imbusák a ten když se za chodu motoru vyšroubuje, funguje jako hladinová měrka oleje: Je to vlastně trubička, která končí na hladině oleje, když je moc tak olej vyteče a když je málo, neteče nic a olej se dolévá tak dlouho, dokud nekape z toho otvoru ven.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
6. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:41
baronet74 (3): kdyby si radsi poradil jako odbornik. Holt tu nekteri maji misto almary topeni a tak musi odvzdusnovat no :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
5. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:40
Prochor (1):takze nejezdi s tim moc oleje prevodovce skodi. Najdi servis kde umi automaty nech olej vymenit. Jo a meri se to na N po zahrati, kazdopadne kdyz vyndas merku tak je tam napsano jak to merit!Kimber 1911, Jeep Wrangler
4. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:37
Prochor (1): Ze všeho nejchytřejší by bylo vyčíst chybové hlášky přes OBD zásuvku. Ty hlášky tam jistojistě budou, když bliká kontrolka overdrive (pak už né, když nebliká). Doporučuji začít se čtením fóra www.explorerforum.com kde jsou popsány o Explorerech tisíce stran.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
3. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:04
Prochor (1):No to sou bludy jeď jinam "zavzdušněná převodovka "-.............bombaChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
2. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 15:58
Prochor (1): meření oleje za studena? odvzdušnění převodovky?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1. Převodovka 23. 06. 2009 - 15:50
Zdravím vás, potřeboval bych radu, mám Ford Explorer r.v. 2000, Mám problém s převodovkou, když jedu za studena tak řadí krásně hladce, jak se ohřeje tak při podřazování na 1. st., nebo z 1. st. na 2. škubne a škube už pořád i při řazení zpátečky. Vždycky se rozbliká kontrolka OD. Řeším to tak, že zastavím a vypnu motor, když nastartuju jde zase všechno hladce až do nějakého třetího čtvrtého zastavení na světlech kde se toto zopakuje. Byl jsem za vyhlášeným odborníkem na ameriky a ten změřil olej za studena, byl na konci měrky (vypadal jsem jako vůl) jenže když olej doléval vůbec nechtěl do převodovky nalýt, zůstával v trubce na měrku. Po dvou hodinách tam natekl půl litr a takhle jsem doplnil asi 2,5L Prý je převodovka zavzdušněná a mám ji odvzdušnit. Jenže jsem zjistil, že tahle převodovka žádný odvzdušňovák nemá. Olej se mi při zahřátí tlačí nahoru takže ho nemůžu za tepla změřit. Proto se mi zdálo, že je ho dost a za studena tam bylo po dně. Škubání nepřestalo, jen není tak časté a opakuje se tak jednou za celý den ježdění po městě.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)