Příspěvky od odpoledne 23. června 2009 až do podvečera 25. června 2009
26. Re: Převodovka 25. 06. 2009 - 18:11
Prochor (22): Jo a tím Tebou popisovaným způsobem měním olej já, ale já jsem líný a tak jsem si přidělal externí olejový filtr, abych nemusel sundavat vanu při výměně toho vnitřního. Potom jenom sundám ten externí filtr, nastartuji na "N" a až se mi vypustí asi litr oleje, motor chcípnu a olej měrkou doplním (dole na převodovce je z boku ještě jeden kontrolní šroub, ten si vyndám, aby mi olej měrkou pěkně stékal a nerušily mě bubliny směrem nahorů). Tohle opakuji tak dlouho, dokud nevyměním všech šestnáct flašek, zapíšu si do sešítku datum a stav kilometrů a mám zase na několik let pokoj.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
25. Re: Převodovka 25. 06. 2009 - 18:07
BigTwin_Jirka (24):24. Re: Převodovka 25. 06. 2009 - 17:39
Prochor (22): Dělá se to tak i u Explorera, říká se tomu "transfúze". Jen je třeba si připravit dopředu pár věcí a řádně nastudovat postup, není to záležitost pro každého. Podrobný postup jde opět dohledat na Explorerfóru. Kompletní výměna oleje představuje 16 litrů oleje Mercon V.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
23. Re: Převodovka 25. 06. 2009 - 14:14
Prochor (22):není, chladič tvoří uzavřený tlakový okruh.Nemůžeš to tam jen tak vypustit.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
22. Re: Převodovka 25. 06. 2009 - 10:06
ondra (21):21. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 20:25
Prochor (20):olej a filtr mas novy??? to je zaklad, potom bych sel po dalsich vecech..Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
20. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 20:06
Mára440 (19):19. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 19:29
Prochor (1):A nemáš zanesený kanálky nebo ucpané chlazení převodovky?Petr Bell měl tohle u Forda taky.Ona byla ta převodovka v háji celá ale tohle byla jedna z hlavních příčin,proč odešla.Když neberu v potaz,že ji ve Státech repasoval kdysi nějakej máčo.18. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 19:12
Prochor (17):17. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 18:06
BigTwin_Jirka (16):16. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:44
BigTwin_Jirka (15):Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
15. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:43
Prochor (14): Ještě jsem si vzpomněl, že u téhle převodovky jdou externě štelovat obě pásové brzdy, když to budeš mít na rampě, tak by ses na to mohl podívat. Není to nijak komplikované, ale potřebuješ k tomu nějaký slušnější momentový klíč a mozek v hlavě. Já jsem to dělal před léty a nepamatuji si přesně hodnotu (vím že to bylo 120, ale nevím jestli liber/inch nebo v jaké stupnici), jakou má mát předepjatý pás (potom se povolí o 720° zpět a zaaretuje se). Hledej hledej na explorer fóru a kdybys něčemu nerozumněl, pak se mi ozvi.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
14. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:24
BigTwin_Jirka (7):13. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:23
baronet74 (12):12. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:10
Prochor (11):Ten odborník nejmenuje se Vácha?Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
11. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 17:01
Lord Iffy (8): já to měřil za tepla jek se má po prokvaltování všech poloh při P, bylo ho moc, odsál jsem asi 0,5L a hladina byla v normálu. jenže to škubalo ještě častěji. při měření za studena ( jsou na měrce dírky, za tepla šrafování) to právě ukázalo málo. Nejdivnější je, že tam nechce téct.10. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:57
Skalik (6):Nejsem zas tak na výši abych radil takhle na dálku. Na to jsou to jiní borci viz niže, To s tím šroubem je dokonalý to jsem nevěděl to by se dalo použít na více autechChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
9. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:56
Lord Iffy (8): ja si nejsem jistej mas pravdu ty Na Park, ael jak rikam je to na merceKimber 1911, Jeep Wrangler
8. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:49
Skalik (5): sem si vzdycky myslel, ze na P, po predchozim prostridani vsech poloh volice. Nebo si to jenom ted pletu.."If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
7. Re: Převodovka 23. 06. 2009 - 16:46
Prochor (1): Explorer má na měření oleje v převodovce bezva fintu, vypoušťák na dně vany má v sobě imbusák a ten když se za chodu motoru vyšroubuje, funguje jako hladinová měrka oleje: Je to vlastně trubička, která končí na hladině oleje, když je moc tak olej vyteče a když je málo, neteče nic a olej se dolévá tak dlouho, dokud nekape z toho otvoru ven.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)