757. Re: Mýto 07. 01. 2021 - 17:22
xaler (756): Ekologickej elektromobil jsem já viděl zas docela často a ne jeden, ale docela dost.privbox@seznam.cz tel: 603510691
756. Re: Mýto 07. 01. 2021 - 11:29
Mirek (754):Neviděl, přečetl jsem si to. Stejně tak jsem neviděl ekologický elektromobil.755. 06. 01. 2021 - 23:31
Jo, už to vidím na edalnice.cz, slevu má jen biometan a zemní plyn, LPG je asi fakt jedovaté...i když já můžu z výfuku normálně dýchat754. Re: Mýto 06. 01. 2021 - 18:44
xaler (752): sory, nic, jsem to blbě pochopil. Jinak viděl jsi někdy auto na biometan?privbox@seznam.cz tel: 603510691
753. Re: Mýto 06. 01. 2021 - 17:08
Mirek (751): A je ekologičtější než LPG, protože zatímco LPG je propan a butan (C3H8, C4H10) a obsahuje tudíž hodně uhlíku v poměru k vodíku, CNG je metan (CH5), tedy hodně vodíku na málo uhlíku. A málo uhlíku = málo věcí jako je CO2, CO nebo HC.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
752. Re: Mýto 06. 01. 2021 - 14:40
Mirek (751):Nerozumím co z toho teda plyne?751. Re: Mýto 06. 01. 2021 - 09:47
xaler (750): CNG je stlačenej zemní plyn, na kterým si lidi obřívaj oběd, pokud maj přípojku a před domem HUPku s hodinama.. :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
750. Re: Mýto 05. 01. 2021 - 21:48
Dann (749):nechápeš to dobře, CNG a nějakej biometan. Lpg není ekologický, nebo teda je proto se u aut na LPG neplatí silniční daň, ale na dálnici to není dost adidas.749. Mýto 05. 01. 2021 - 21:09
Chápu to dobře, že auta na LPG mají dálnici za poloviční cenu ?746. Re: kalibrace 22. 12. 2020 - 14:05
Ewing (745): a na tohle vsechno prave mame toho naseho plynare, ktery uz u tech amerik vi co a jak, aby jim udelal dobre741. Re: LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 22. 12. 2020 - 10:48
Ewing (739): ja znaly nejsem, ale mozna by to slo jednoduseji, s jednim reduktorem, dnes uz takovy jsou. Vim, ze ten nas plynar za jizdy nacte mapu (graf) bohatosti smesi benzinu, a pak podle toho nastavuje lpg. Pak jezdi v ruznych rezimech a doladuje to. A co vim, tak co se tyka delky hadic, tak zalezi na delce hadicek od vstrikovacu do sani, jinde si myslim na tom nefici. Ja mam na Broncu napr. trikrat tak dlouhy hadice nez u normalniho osobaku. Pokud to cukne, neco tam nefunguje. Kazdy system to ma jinak, aby to necuklo. Nekterej se kvuli tomu zapina po jednotlivych valcich, jiny napr. az pri otackach 1500 nebo vyssich atd.740. Re: LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 21. 12. 2020 - 22:38
Ewing (739): jen jsem uvazoval, co by to mohlo znamenat. Jinak Ti nepomuzu, s LPG nemam zadny zkusenosti. Ale to s tou dylkou hadic docela dava smysl...Go Fast... or Go Home!
738. Re: LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 21. 12. 2020 - 22:13
Ewing (737): ten Fuel Overlapping bych tipoval na dobu, po kterou ve chvili prepnuti z benzinu na plyn jdou obe paliva zaroven...Go Fast... or Go Home!
735. Re: LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 26. 11. 2020 - 16:22
Ewing (733): on sam jezdi amerikou, manzelka ma ameriku, syn ma ameriku... zkus mu zavolat, poradit se a zvis vic :o)734. Re: LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 26. 11. 2020 - 16:19
Ewing (733): my montujeme lpg do amerik tady:733. LPG - zapojení 2 reduktorů Stefanelli 26. 11. 2020 - 09:08
Ahojte,mám dotaz. Před rokem a půl jsem koupil Town cara z roku 2011 s LPG systémem Stefanelli. Nechal jsem tam udělat rozvody a hodně věcí. Bohužel museli odpojit plyn, když měnili přední tlumiče a pružiny. Teď nedávno jsem zajel do jednoho servisu, aby mi ho znovu zapojili. Koupil jsem nové reduktory, přesně ty samé. Když jsem dojel s autem dom, tak jsem zjistil, že reduktory zapojili hodně divně.. naproti sobě,že by nešlo ani vyměnit filtry na nich. Hlavně jsem zjistil, že nepřipojili ani hadici podtlaku ze sání a na jednom reduktoru není hadička podtlaku ani připojena, takže vede jen z jednoho reduktoru. Našel jsem si schéma na internetu a zjistil jsem,že vodu taky zapojili jinak... Reduktory propojili spolu hadicí Vody dole,kde je vstup a nahoře hadice propojili a topením. Podle schématu od výrobce Stefanelli to je taky jinak. Je toho ještě víc,co udělali špatne. Bohužel tento systém dělá jen pár servisů v republice. Hlavní věc na co se chci zeptat je to,jak mají být správně propojeny dva reduktory. Geo 110 N. Plyn taky není zapojeny,jak by měl být podle schématu.mela by jít hadice samostatně z každého reduktoru do každé řady čtyř válců a vzadu být propojene a do každé řady zvlášť filtr plynu a za ním t kus pro podtlak.. u mě mám jen za jedním filtrem T kus a napojeny podtlak. Z druhé řady válců nic, vzadu nejsou vstřikovací rampy propojené, ale jen každá uzavřena srouba na prvním reduktoru není zapojena žádná hadička pro podtlak. Že sání je hadička podtlaku zacpana šroubem na konci vstřikovačů. Mám chuť si to vše předělat sám tak, jak to uvádí výrobce zařízení LPG. Nechce se mi to reklamovat a vozit zase x kilometrů,aby to tam stálo x dní a výsledek nic moc.. Plyn tam dříve byl namontován od Auto Lysa a chodil pěkně. Do druhého servisu jsem to dovezl s tím, že jen chci zapojit nové reduktory,aby to vše chodilo. Hlavně to je celé špatně.. Auto cukalo při přepnutí na plyn a opačně... A cukalo i při jízdě732. Re: lpg skubani 02. 05. 2016 - 20:54
tak problem vyresen,zavada byla v prepinaci plyn/benzinAUTO MUZE BYT OJETY ALE ZENSKA NE!! Buick Electra 3.8 V6, Chevrolet G20 5,7 V8,Jeep Grand cherokee
731. Re: lpg skubani 02. 05. 2016 - 19:06
-eldo- (730): a neni to tak ze se pri zapnuti klicku zapne pak vypne a pri startovani zase sepne?Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
730. Re: lpg skubani 01. 05. 2016 - 19:02
tak civka je v poradku.po zapnuti klicku se sepne a behem chvilky se zase vypne(kdyz jsem ji ale pripojil na nabijecku tak byla sepnuta porad) takze asi bude problem v elektrice autaAUTO MUZE BYT OJETY ALE ZENSKA NE!! Buick Electra 3.8 V6, Chevrolet G20 5,7 V8,Jeep Grand cherokee
729. Re: lpg skubani 25. 04. 2016 - 13:50
-eldo- (726):Tím šroubem manuálně zavřete nádrž. K té cívce musí jít plus, jak zapnete zapalování. Můžete ji zkusit proměřit nebo si k ní přiveďte externě plus a zkuste jestli cvaká. Při zaplém zapalování by měla cvaknout a pustit plyn k reduktoru. A zůstat otevřená. Vypne(zavře) až vypnete zapalování ( nebo přepnete na benzín). Pokud cvaká za jízdy, tak se k ní ztrácí proud. Proto je lépe ty dráty prozvonit. A projít kostření. Může být chyba i v přepínači.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)