74. Re: 23. 01. 2010 - 20:40
Bob Ash (72): to tam musely bejt panečku letní brigádičky :)73. 20. 01. 2010 - 22:32
Takze nas Roadmaster ma invoice price $24,329.8572. Re: 19. 01. 2010 - 23:07
Jirka_z28 (69): tak velkou část 90. let byl dolar vysoko přes 30 korun a ještě ke všemu byly nižší platy. Všechno stálo víc než teď a věci z US tak čtyřikrát, zvlášť když byla menší konkurence dovozců.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
71. Re: 19. 01. 2010 - 21:55
petrklm (59): takze ceny TC v USA, rok 1990:70. 19. 01. 2010 - 20:10
Můj Taurus koštoval $18,600.00, a pamatuju si, že v prospektu imexty byla cenovka 850,000,- a to bylo asi v roce 1997"ta tlusta je tvoje...."
69. Re: 19. 01. 2010 - 20:01
Bob Ash (67): Ony i jiný věci a později byly dražší. Táta po Camaru koukal i v 90. letech, ale prostě by provoz neutáhl. Gumy šířky 245 tenkrát stály nehorázně moc. A dneska to utáhne student s brigádama ;) Teda je možná rozdíl mít to jako rodinný auto a nebo jako koníček...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
68. Re: 19. 01. 2010 - 14:14
Bob Ash (67): Přesně tak.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
67. Re: 19. 01. 2010 - 13:13
Layton (66): no navíc tak až někdy od 90-91 byla plná konvertibilita měny, ne?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
66. Re: 19. 01. 2010 - 09:09
petrklm (57): Přiznám se, že jsem línej hledat, kolik stál třeba Caprice 79. On je to opravdu jen střízlivej odhad, ty ceny by byly naší kupní politikou a dovozníma peripetiema v té době ještě asi značně pokroucené ..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
65. Re: 19. 01. 2010 - 08:53
Skalik (64):zbytečně veliký, stačila by Fordka 150... hlavně potřebuju něco, do čeho nebudu furt sypat korunky. Ještě pár let je mít určitě budu, ale až budu závislej jen na důchodu, bude hůř.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
64. Re: 18. 01. 2010 - 15:55
petrklm (63): ja porad cekam kdy se ten tvuj podpis v neco vyustiKimber 1911, Jeep Wrangler
63. Re: 18. 01. 2010 - 15:32
Skalik (62):to fakt nevím, prostě až mě to zase posedne :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
62. Re: 18. 01. 2010 - 15:24
petrklm (61): a to tam nemas clo, dph a dopravu! :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
61. Re: 18. 01. 2010 - 15:09
Lord Iffy (60):jo, tuhle stránku znám, ale netušil jsem, že je tam taky cena :-) - takže 32 932,-, čili zhruba 922 000,- KčFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
60. Re: 18. 01. 2010 - 15:02
petrklm (57): http://www.decodethis.com/ sem zkus zadat VIN code a melo by ti to vyhodit cenu. 1990 Lincoln Continental Signature stal $31,469.00 MSRP"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
59. Re: 18. 01. 2010 - 14:59
Caddy (58):jooooo, to by bylo fajn :-), netušil jsem, že ho někdo má. Předpokládám, že reálnější kurz byl těch 28 korun, na kterej se banky dostaly na konci roku.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
58. Re: 18. 01. 2010 - 14:53
petrklm (57): až budu doma, mohu se Ti kouknout do katalogu :)57. 18. 01. 2010 - 14:52
tak já se asi něco blízkého realitě nedovím - v roce 90 se pohyboval kurz dolaru od 14 do 28 korun, to by se dalo vzít do úvahy. Ale kolik tenkrát stál nový Lincoln Town Car Cartier v Americe? Nemáte někdo povědomost?Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
56. Re: 18. 01. 2010 - 13:41
eiffel (55):Děkuji pane:-)55. Re: 18. 01. 2010 - 13:38
Mára440 (54): v roce 67 1$ za 31 kčsThis world is sick...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)