Příspěvky od počátku až do odpoledne 18. ledna 2010
20. Re: 18. 01. 2010 - 15:13
Bob Ash (18): přesně tak...privbox@seznam.cz tel: 603510691
19. Re: 18. 01. 2010 - 12:19
Bob Ash (18): No to co máš psaný "Regular" tak tomu stačí Evropská 91ka ne?Camaro IV 3,8 V6 - for sale
18. Re: 18. 01. 2010 - 10:54
Mirek (17): tam je podstatný to "do určitýho stupně komprese" - u amerik ze 60. let se zhusta vyskytujou takový záležitosti jako kompresní poměr 10:1 a víc, takže to ten vysokooktanovej benzín fakt potřebuje.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
17. Re: 18. 01. 2010 - 09:56
Bob Ash (11): všechno o velkým objemu a do určitýho stupně komprese jezdí na mizernej benzín, jenom záleží na předstihu, kterej je nastavenej. To, že někomu to na nějakej benzín nejede, je v 99ti procentech způsobeno nikoliv benzínem, ale žalostným stavem po stránce základního seřízení. Typickej příklad je ten, když dvě stejný auta natočí stejnej benzín a jedno jede a druhý ne...privbox@seznam.cz tel: 603510691
16. Re: Palivo do veterána 18. 01. 2010 - 09:50
robertone (15): promiň, Roberte, ale nechápu, jak můžeš napsat v souvislosti s detonačním hořením nesmysl o klepání ventilů... radši nereaguj a nebo když, tak si rozmysli, co napíšeš...privbox@seznam.cz tel: 603510691
15. Re: Palivo do veterána 18. 01. 2010 - 09:42
Layton (14):Nápis Unleaded najdeš i na plastu pod víčkem nádrže,nebo na dvířkách nádrže,některý GM to měly vylisovaný na tom odklopnym deklu SPZBody shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
14. Re: Palivo do veterána 18. 01. 2010 - 09:21
Carlos (1): Když se to shrne, i já jako majitel vozu ze 70s ti asi potvrdím, co říká Bobeš. Začni N95 nebo N91. Uvidíš, na co ti to pojede líp a na jakej benzín jak se auto bude chovat, akcelerovat a hlavně, jakej chod motoru uslyšíš (ventily). BEZ ADITIV. Na palivoměru by ses měl dočíst UNLEADED FUEL ONLY. Pokud to tam najdeš, to znamená POUZE BEZOLOVNATÝ BENZÍN.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
13. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 18:13
já jezdím na premium fuel tzn. leju tam jen OMV 99octan nebo Shell 100 plus olovo. Mám ročník 1966 a kompresi 10.25:1 a bez problému, ale na N95 plus olovo to taky jede12. Re: 17. 01. 2010 - 17:43
Bob Ash (11):Takže mám něco,co jezdí jen na mizernej benzín:-D11. Re: 17. 01. 2010 - 17:38
Vanas (10): jojo, další z typickejch mýtů o amerikách, že to jezdí na mizernej benzín. Jezdí, ale jenom někdy a něco :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10. Re: 17. 01. 2010 - 17:33
Bob Ash (9):Moc dík!! O tom jsem neměl tušení.2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
9. 17. 01. 2010 - 17:24
Fuck, dojebala se mi tabulka. Tady je v správným formátu:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 17:24
Vanas (7):Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 17:10
Bob Ash (5):Jsi si tím jistý, že jejich 91 oktanů je našich 95? Já mám v manuálu psáno " bezolovnatý benzín minimálně 91 oktanů".2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
6. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 17:00
Bob Ash (5):To určitě,jestli je to 73'.Psal jsem to tam.Mě Pontiac jede nejlíp na tu 91 Special,proměřovali jsme to s Honzou.Na 95 to jelo jakž takž normálně,na V-Power úplně nahouby:-((( Ale je to 68,klasika,žádnej RamAir(bohužel)..Když nemaj speciál,dám olovo a půl nádrže 95Naturalu,když potřebuju dojet..5. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 15:00
Mára440 (4): bacha na ty oktany, nevím jak tvůj Pontiac, ale třeba Galaxie je stavěná na 95 oktanů podle evropský normy (jo, překvapivě je to v manuálu v evropským číslování, dost jsem se divil) a to jen po moji motorizaci (390-2V). Totéž v silnější verzi (390-4V) už vyžaduje Premium fuel, což bylo 99.8 oktanů.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
4. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 13:09
Carlos (3):Záleží,jak je seřízen předstih.Já dávám do 68'GM speciál 91,na který je to seřízený a má to zátah už pěkně odspodu.Zkoušel jsem i Natural 98 a do toho olovo.Moc oktanů,v nízkejch otáčkách a na srintech se to dusilo,jelo to jen ve vyšších otáčkách.Jak máš motor seřízenej Ti zjistí každej zručnější mechanik.Motory ze šedesátejch by měly být na speciál dělaný,dřívější kvalitní americký benzíny odpovídají zhruba dnešnímu speciálu 91.(pokud mají na pumpě Natural 91,musíš dolívat olovo(aditivum)3. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 11:54
Bob Ash (2):Ok, díky za informaci, někde jsem slyšel, že tyhle staré vozy potřebují olovo, nebo náhražku olova kvůli tomu, že nemají tvrzené sedla ventilů. Takže kdybych pořídil něco staršího od GM, tak jaký benzín příp. s jakou náhradou použít? Díky.2. Re: Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 11:13
Carlos (1): N95 bez ničeho. Od roku 1971 nebo 1972 (nevím přesně) jezděj všechny GM na bezolovnatej benzín.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1. Palivo do veterána 17. 01. 2010 - 11:12
Zdravím, chci si pořídit Buicka ze 73 a chci se zeptat na co bude jezdit? Mohu do něj tankovat Speciál 91 bez použití přísady náhrady olova? Nebo Natural 95 s přísadou olova? Díky.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)