Příspěvky od rána 17. prosince 2013 až do večera 7. února 2014
136. Re: 07. 02. 2014 - 23:03
JackTheRipper (135):I tak je to pěkný auto.135. Re: 07. 02. 2014 - 22:57
Jířa (134):Jo je to pěkný auto,ale práce je na něm ještě hodně.
134. Re: 07. 02. 2014 - 22:42
JackTheRipper (133):Tak to vzal koukám svědomitě :-)133. Re: 07. 02. 2014 - 10:02
Jířa (130):Hele dělal to jeden známej. Jelikož to je profík a já se do toho nechtěl extra srát :-)
132. Re: 04. 02. 2014 - 09:49
JackTheRipper (129): Lakoval jsi víka? Jak to panečku prokouklo to je bomba!!! Taky se těším, mě pak musíš svézt někde, ať vím jakej je to rozdíl oproti předtim :)131. Re: 03. 02. 2014 - 22:33
JackTheRipper (129): Tak to je super kámo! Těším se na něj!www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
130. Re: 03. 02. 2014 - 19:16
JackTheRipper (129):Tak to nakonec klaplo i bez vyndavání motoru?129. 03. 02. 2014 - 16:37
UFF a je to tam včetně vačky atd. jede to teda kurevsky lépe :-) :-) :-)
128. 08. 01. 2014 - 09:46
CHEVROLET - The Heartbeat Of America
127. Re: 20. 12. 2013 - 19:46
Standa-Chevy (125): tos asi myslel tuhle (Cutlass RIP) fotku z minulé zimy, tentýž nájezd u našich:1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
126. Re: 20. 12. 2013 - 19:21
Tom Tahoe (124):Pevně doufám, že na jaře bude hotovo a vyrazím do ulic:)125. Re: 20. 12. 2013 - 18:36
OndraS (121): mě se vybavily nějaký fotky a nenapadlo mě, že máte dva podobný nájezdy. Já mám zase nájezd nahoru a drbal jsem tam sidepipy.124. Re: 19. 12. 2013 - 23:10
Karel75 (122):Tak to je super, já když zaparkuju v garáži tak skoro nevylezu.... No a bude někdy MC možno vidět naživo ?(jak já to auto miluju....)Muj cas pro 6-ti valce jiz vyprsel.....Chevrolet Tahoe 5,7 V8, 1997 , Dodge Ram Prospector 5,9 V8, 1984
123. Re: 18. 12. 2013 - 09:45
OndraS (121):ten rozvor mě taky limituje - lincoln má 2,98 metru...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
122. Re: 18. 12. 2013 - 08:29
Tom Tahoe (120):garáž je jinak obrovská, je tam velká dílna a ještě prostor na tři auta. Ten nájezd je jediný mínus.121. Re: 17. 12. 2013 - 23:00
Standa-Chevy (117): já k bráchovi camaro necpal, resp necpalo se tam zatím žádný auto. Camaro jsem měl u našich v garáži, kde jsou poněkud příznivější sklonové podmínky. Zlom z chodníku dolů vychází tak tak (štrejchanec vejfukem cca v oblasti za katylzátorem (kterej nemám) a zlom z nájezdu do roviny garáže vychází zase na štrejchanej spojlerem, čemuž jsem čelil dvouma prknama pod kolama, jinak bych si urval značku.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
120. Re: 17. 12. 2013 - 21:52
Karel75 (119): A pak, až to MC do garáže dostaneš, tak místo na šířku i délku je dostatečné pro opravy, ůdržbu, atd,.... ?Muj cas pro 6-ti valce jiz vyprsel.....Chevrolet Tahoe 5,7 V8, 1997 , Dodge Ram Prospector 5,9 V8, 1984
119. Re: 17. 12. 2013 - 09:49
petrklm (116):To u mě bohužel nejde, není tam dostatečná délka. Chyba je v tom, že ten barák měl být založenej o pár desítek cm výš a bylo by to v pohodě.118. Re: 17. 12. 2013 - 09:04
petrklm (116):jo, dneska to technicky není problém, ale znova by narazil na úřad kvůli vytvoření dostatečně velký šachty na hranici silnice.117. Re: 17. 12. 2013 - 09:00
OndraS (115): je to úřednickej bordel, kdyby místo přetvarování nájezdu udělal na auto sklopnou rampu nebo svážnici s vozejkem, tak je to technický vybavení a k tomu není potřeba jediný papír pro úřad. Mimochodem, jak tys tam cpal Camaro?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)