Příspěvky od poledne 8. února 2010 až do večera 17. května 2015
13. EGR ventil Ford Thunderbird 5.0 V8 17. 05. 2015 - 21:03
1) Zdravím, začalo mi v okolí EGR ventilu někde "cvakat", myslím, si, že někde vypadl podtlak, ale nemohu najít kde. Nestalo se to už někomu?12. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 17:49
Skalik (10):S tím prostorem to není tak velké, jak se zdá. Nahoru nic, do stran tak trochu. Jen před motor by se ještě něco vešlo. A se vstřikováním by tohle auto asi ztratilo svůj charakter, kterého si na něm cením asi nejvíc.11. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:41
Bob Ash (2):No, něco už se pomlelo, vačka, sádlo, karbanátek, hájflou pumpa, emesdéčko zažehování, vysokotlaká ropná pumpa. Má to asi, odhadnuto dle sestavy kolem 300kobylek, což na 900kilo těžké auto je dost na slušné dovádění. Čtvrtku na ofiko časomíře jsem jel 13.2. Podotýkám ještě že na docela dlouhém diferáku. Řeším jestli ty makovice hi-rpm od edelbrocků. Zatím na ně nejsou ale až budou? Proto se chci poradit, Mám jako základ 302 HO, což není sám o sobě úplný šnek.10. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:36
Bob Ash (9): to uz zalezi na tom jak jsi odvazny. Ono by vubec bylo zajimavy postavit to na vstrikovani misto karbecu ... Tam je prostoru. Ale tak je to vsechno o vsem, ram je spocitanej na max kroutak, zaveseni, brzdy .....)Kimber 1911, Jeep Wrangler
9. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:32
Skalik (8): ono hlavně 400+ci SBF je nejspíš víc motoru, než kolik to auto potřebuje. Přeci jen dnešní technologie jsou trochu dál a to co tehdy dostali ze 427 dneska v podstatě vytáhneš z 302, přičemž nějakej 408 stroker nebo něco podobnýho bude mnohem silnější než tehdejší závodní 427.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:27
Bob Ash (7): to byl jen nastrel, protoze do tehlde replik se daval i rover ... Ale mas pravdu 427Kimber 1911, Jeep Wrangler
7. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:19
Skalik (5): P.S.:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
6. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:16
Skalik (5): patří, pokud chceš mít na čumák těžkou příšeru která jezdí jen rovně :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:14
Louňák (1): nepatri do ac spis cobra jet? :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
4. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 16:12
Jířa (3): i tam je furt slušnej rozptyl míry šílenosti a míry použitelnosti :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 15:51
Bob Ash (2):Myslím že myslel spíš to závodní hovado když je to v AC :-)2. Re: Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 14:41
Louňák (1): co s ním chceš konkrétně provádět? 302 je tuctovka, dá se s ní udělat milion a jedna různá věc - od úspornýho motoru po závodní hovado :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1. Zkušenosti a rady 08. 02. 2010 - 12:58
Ahoj. Chtěl by se tady někdo podělit o rady s laděním tohoto motoru? Mám ho v AC replice, a rád bych se tady podělil o nějaké zkušenosti a taky bych nějaké ty názory slyšel. Tak Pište.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)