Příspěvky od počátku až do večera 2. března 2010
20. Re: 02. 03. 2010 - 23:13
robertone (19): koule má,sakra velký a viditelné na první pohled... :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
19. 02. 03. 2010 - 23:06
passat cc-víš vůbec proč tě tak chytá za srdce?ač německý auto,tak na rozdíl od současných amerických výplodů,tohle auto má koule,duši a ůroveňBody shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
18. 02. 03. 2010 - 23:01
Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
17. Re: 02. 03. 2010 - 22:56
robertone (16): Audi A5 mne velmi zklamalo - přijde mi to jako první generace Citroenu C5 která na mne zapůsobila úplně stejně - a sice tak že nejenom že nepřinesla nic nového,ale vzbudila ve mě dojem že ji měli představit(stejně tvarovanou) o cca 5 let dříve...Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
16. Re: 02. 03. 2010 - 22:44
Bob Ash (12):hodně,ale hodně zajímavý je hledat americký designový odkazy u současných evropských aut.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
15. Re: 02. 03. 2010 - 22:38
robertone (14): Ačkoli musím přiznat že Rivieru ´64 obdivuji pro její čisté,až geometricky jednoduché a vyrovnané linie,generace Boattail kterou zmiňuješ mne svými tvary naprosto ohromuje - ze všech stran i úhlů - zejména však zboku a zezhora - v pohledu zezhora bych při troše snahy našel její odkaz dokonce i na své generaci 95-99... :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
14. Re: 02. 03. 2010 - 22:20
Bob Ash (12):Jo,Mitchellovi přišla cool Tatra Tatraplan,byl z ní naprosto vedle a tak corvette dostala tu dělící linii přes celý auto..liden se to nelíbilo a tak dealeři i u 63 odstraňovali ta dvě skla a dávali tam sklo z modelu na příští rok..nicméně Mitchell se s tim nesmířil a styl tatry vtiskl i do návrhu Buick riviera 1970-72 viz zadní část karoserie a hlavně´´nesmyslný´´mřížkování na víku kufru..Tatra bývala hodně slavná značka od které se často opisovalo..Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
13. Re: 02. 03. 2010 - 22:07
Bob Ash (12):jj,přesně tak,umělecké dílo které nadto že lidi nutí zastavit se,přemýšlet a utvářet si názor je umí i v pohodlí a komfortu koženého čalounění a benzínového 3.0 V6 i někam odvézt... :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
12. Re: 02. 03. 2010 - 21:58
robertone (11): Protože to Mitchellovi přišlo cool. '64 ho nemá, protože Duntova sralo, že z toho není vidět.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11. Re: 02. 03. 2010 - 21:54
Bob Ash (9):takhle je to zanesený v historických archivech,že to auto kreslil pro potěchu oka-jako návrhář,kterej neměl nic společnýho s jeho výrobou,jen ten návrhBody shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
10. Re: 02. 03. 2010 - 21:50
Bob Ash (6): Určitě existujou tebou zmiňované "věci které fungujou" - a asi fungujou i bez toho že by po nich někdo hluboce pátral,prováděl hokusy-pokusy,dělal hloubkové průzkumy názorů veřejnosti a podobně... - ač je vnímání krásy subjektivní jako málocojiného,málokdo řekne na rovinu "mě se nelíbí díla starých mistrů a pod." - ačkoli to je možná ne zcela vhodné přirovnání...Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
9. Re: 02. 03. 2010 - 21:40
robertone (7): "První vůz navrhovaný návrhářem a ne klempířem" - a čím se tak zásadně lišil od těch předtím? Teď se nechci hádat, o autech z týhle doby vím kulový. Ale pokud je to ten La Salle 1927, kterej jsem našel, tak to vypadá jako normální auto z tý doby.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: 02. 03. 2010 - 21:38
rivka (5): Zora Arkus-Duntov dělal Corvette, se kterou naopak Harley Earl neměl nic moc společnýho. Akorát se pohádal s Billem Mitchellem (žákem Earla) o děleným okně na C2 - Duntov ho tam nechtěl, protože dával přednost funkčnosti před kravinama.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. Re: 02. 03. 2010 - 21:32
rivka (5):Harley Earl to celý totiž odstartoval.V době,kdy karoserie aut byly pouhými krabicemi zakrývající motor a stěží posádku,Earl vytvořil designový návrh La salle a karoserie šla do výroby-psal se rok 1927,auto ješte ten rok jelo jako pacecar na závodech..byl to vůbec první navrhovaný vůz návrhářem,nikoli klempířem-v té době se většina aut karosovala mimo výrobní linky..krom fordu T..Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
6. 02. 03. 2010 - 21:32
Jinak k "objektivitě" designu - i když hluboce nesouhlasím s pechyho teorií o tom, že jsou americký auta hezčí a považuju jí za ekvivalent věděcký doktríny, proč jsou brunetky hezčí než blondýnky nebo zrzky, JE pravda, že jsou věci v designu, který prostě fungujou. Většinou je to daný nějakejma evolučníma nebo obecně biologickejma zákonitostma - zlatý řez je jakási geometrická zákonitost vyskytující se všude v přírodě, tvary "láhve od kokakoly" zase připomínají ženský proporce a proto je Corvette C3 tak sexy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: 02. 03. 2010 - 21:25
Bob Ash (4): jj,to jsem už taky někde četl... a Harley Earl - to byl BOREC který to všechno posunul kupředu VÍC NEŽ MOC...Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
4. Re: 02. 03. 2010 - 21:14
rivka (3): Říká se, že móda ploutví vznikla, když ve 40. letech vzal Harley Earl svoje designéry na letiště, aby se podívali na předsériovou P-38 Lightning. A když se podíváš na první Cadillaky s ploutvema z konce 40. let, tak tam ty stopy fakt jsou...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3. Re: 02. 03. 2010 - 21:00
Jura Urboš (2): Přiznám se že jsem kouknul na "vlastnosti" :) nicméně,povědomí o tom že je to jeden ze slavných konceptů 50tých let zde byla a bylo VELKÉ :) A jsem moc rád že je to Buick :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
2. 02. 03. 2010 - 20:49
1980 Chevy Silverado*
1. nová rubrika 02. 03. 2010 - 20:37
Dobrý večer,vítejte všichni v nové rubrice věnované tomu jak auta v minulosti vypadali,jak vypadají dnes a jak budou vypadat v budoucnu,budou-li za 50 let vůbec ještě nějaká... :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)