313. Re: 08. 02. 2014 - 10:07
DCharger (312):v tom je zákeřnej chevy van,na dodávku nesedí zle,ale při rychlejším nájezdu na mokru,sedí,sedí,pak člověk ještě trochu pootočí volantem a auto se hrne vpřed.mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
312. Re: 07. 02. 2014 - 10:35
Richi (311): ano, presne tak.Go Fast... or Go Home!
311. Re: 07. 02. 2014 - 10:26
DCharger (302): Jen pro jistotu, na obrázku je u GM čumák auta dole a u Moparu nahoře? Pak už bych to začínal chápat:)Ford Granada 79
310. Re: LSC 07. 02. 2014 - 10:09
evlo (308): jojo...ja kdykoliv presednu do barona z cehokoliv jineho, vypadam pak jak pica, co neumi ani napoprve zaparkovat :)309. Re: LSC 07. 02. 2014 - 08:59
cirus (305): na tohle je výtečný Clio V6, pohon zadních kol a poloměr otáčení asi tak 2x větší než u Range Roveru :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
308. Re: LSC 07. 02. 2014 - 07:49
Caddy (304): lol baron a otraceni nebo parkovani, to jsou vzdy humorne zazitky, kdyz cekam ze to bude zatacet a on ze nebudepony cars are for ponies?
307. Re: LSC 07. 02. 2014 - 01:13
Caddy (306):ja to myslel spis vseobecne...jsou vinimky;-)306. Re: LSC 07. 02. 2014 - 01:11
cirus (305): tak to bez vysvetlit eldoradu, ktere ma rejd zdaleka nejlepsi :))))305. Re: LSC 07. 02. 2014 - 01:09
Caddy (304):otaceni....predni nahon/zadni nahon je to danne konstrukcne,homokinetaky natoceni proste obmedzujou304. Re: LSC 07. 02. 2014 - 01:01
Bob Ash (303): to nemusi nutne platit...s Imperialem jsme se otocvil na mensim place nez s baronem...303. Re: LSC 07. 02. 2014 - 01:00
OndraS (292): Hele, já mám takovou jednu teorii... možná je to blbost, ale neotáčej se ty auta tvejch kolegů na menším prostoru proto jsou, já nevím, třeba MENŠÍ? :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
302. Re: 07. 02. 2014 - 00:25
Richi (301): u obrazku GM musis predstavit ze cumak auta je dole. Modry tycky rizeni ve skutecnosti nejsou v lajne se zlutou spojovackou, ale pod uhlem (spojovacka je bliz k naprave nez venkovni cepy rizeni). Pri mirnym zatoceni tycky se srovnaji se spojovackou a zpuzobi rozbihavost, coz je OK. Pri vetsim rejdu spojovacka se vzdali jeste vic od napravy, a stahne k sobe venkovni cepy, coz zpusobi zase sbihavost a to je spatne.Go Fast... or Go Home!
301. Re: 06. 02. 2014 - 23:31
DCharger (300): Vy mě uplně hejčkáte s tim vysvětlením:) chlapi Díky:)Ford Granada 79
300. Re: 06. 02. 2014 - 23:15
Richi (299): a tady je rozdil mezi beznym rizenim GM a Moparu (cervenej krouzek je prevodka rizeni):Go Fast... or Go Home!
299. Re: 06. 02. 2014 - 23:08
cornell (298): Ahaaa, jo takhlééé... teď už rozumim :))Ford Granada 79
298. Re: 06. 02. 2014 - 22:53
Richi (297):Nejak takto. :)297. Re: 06. 02. 2014 - 22:43
DCharger (296): Tyvoe Ele Bundo...díky, ale tohle bych asi potřeboval vidět nakreslený:))) ...anebo to, že sem dal před chvílí brko, mě nenechá to pochopit a bude lepší si to zejtra přečíst ještě jednou :-DFord Granada 79
296. Re: 06. 02. 2014 - 22:28
Richi (295): idealni rizeni funguje tak, ze cim vic vytacis kola, tim vic jdou do rozbihavosti. Aby pomyslna osa zadni napravy a osy prednich kol se krizily v jednom bode.Go Fast... or Go Home!
295. Re: 06. 02. 2014 - 22:04
Richi (294): Vlastně bych řekl, že, oproti nedotáčivosti "předních náhonů" ve vyšší rychlosti, je tohle nedotáčivost "amerik se zadnim náhonem" v nízký rychlosti :-DFord Granada 79
294. 06. 02. 2014 - 21:56
Já se s Cadillacem teda taky otocim, jak se řiká, na pětníku. Ale je fakt že když víc přidám plyn, tak to začne hrnout... přijde mi že je to daný zadnim náhonem, tíhou auta a právě tim velkym rejdem, kdy jdou kola hodně do kolma, takže to pak hrne pneumy. Myslim že Caddy tohle nepocejtí, protože že jeho Eldo má hnanej předek.Ford Granada 79
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)