48. Re: Motor LT1 05. 05. 2010 - 09:48
adam7c3 (46):nepojede se na něj ani podívat:-)))Miten niin perkele!!!!!
47. Re: Motor LT1 05. 05. 2010 - 09:17
adam7c3 (46): to si myslím že by pro něj bylo ideální. Celkem jednoduchá kára, s charizmatem, klimu to má, manuál taky, V8 taky, možná to bude mít o něco málo vyšší spotřebu, ale to se dá přežít :DThis world is sick...
46. Re: Motor LT1 05. 05. 2010 - 08:31
tj-max (45): A co to trojkový za 99?45. Re: Motor LT1 05. 05. 2010 - 08:22
baronet74 (44):tak si koupim americkej bicykl no :)))44. Re: Motor LT1 05. 05. 2010 - 07:55
tj-max (42):Než něco koupíš stejně nebude ropa tak se netrap.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
43. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 22:26
tj-max (42): něco najdeš, přemýšlel jsem nad tím o čem jsi mluvil, a stejně mi přijde v tvým případě dobrej nápad i ta třetí generaceThis world is sick...
42. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 22:12
ray (40):já ti věřím. v americe sme měli půjčennej dodge avenger ten (myslím) 3l V6 a na jedný horský cestě, která byla taková klikatá sem jel fakt sportovně a bylo fajn, že sem se nemusel věnovat řazení, taky to bylo asi tím, že to bylo akcelerace zpomalení - že to víceméně moc neřadilo, protože sme to podle mě mydlili pořád na 3ku.41. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 21:02
ray (40): no já jsem jezdil i mrdkou dvoulitrem slabým v automatu a bylo to lepší než manuál :DThis world is sick...
40. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 19:02
tj-max (39):tyjo nevim proc,ale mel jsem cca 13 amerik v automatu a i ted Magnuma mam v automatu a nejak jsem spohodlnel a kdyz ten motor ma proste kroutak tak to seslapnes a ono to zatahne velmi dobre i v tom automatu a kdyz si zvyknes na tu opravdu nepatrnou prodlevu,ktera tam proste je tak se stim da i zajet sportovne s tim ze sui vlastne krasne radis plynem a dovolis si s tim vic v urcitych mistech kde proste v extremu potrebujes obe ruce na volantu,tak ze mozna i z duvodu bezpecnosti se mi to zda lepsi,nekde jsem cetl ze Lamba a Ferrari maji razeni packama u volantu taky i z duvodu bezpecnosti.....,nevim,kazdy ma na to jiny nazor,samozrejme ze automat v nejaky mrdce je utrpeni... :-)Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
39. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:51
ray (37):proč?38. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:50
xjohny (29):no musim se priznat ze ani nevim na kolik se to da vyladit tim HyperTechem,ale bude to vedet Pospi myslim ze ho ma taky,jinak ted tam je seriove 305 hp,ale jen diky RamAir sani...,ale nemuzu to zarucit,na brzde jsem nebyl,jen dle toho co pisou v TP a v manualech k autu.....Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
37. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:46
adam7c3 (27): je tam 6 st. manual origo ,ale radši bych automat ... jako fakt ale.Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
36. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:44
tj-max (35): fofrklacek je super věc, ale musíš mít výkon, jinak řadíš furt a za chvilku tě to začne srát :DThis world is sick...
35. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:40
xjohny (29):mě by to bez toho fofrklacku asi časem štvalo no. já rád řadím sám a i když by se mi x-krát líbilo, kdyby to za mně dělal někdo/něco, tak v globálu ten klacek mám rád :)34. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:17
baronet74 (33): to je rozdělovač? Ten jsem vozil v probe v kufru, to byl díl, kterej rád umřel kdykoli, zvlášť hodně daleko od baráku :DThis world is sick...
33. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 06:28
tj-max (21):Co by díl jako každej jinej nic nevydrží věčně,a navíc amíci jsou zvyklí nemít potíže s rozdělovačem takže si myslím že sou z toho zbytečně vykulený. holt když chcípne tak vyměníš ,hlavně když zbytek bude držet.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
32. 04. 05. 2010 - 00:36
...ja se totiz nemel povozit v tyhle modro fialovy speciala edici 1998 C5 ... kdys pominu ze to cabro je asi bezkonkurencni na leto tak me to razeni v muscle caru oslovilo :-)Chevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
31. 04. 05. 2010 - 00:30
ja mam v merku http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=129081471&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2Chevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
30. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 00:27
xjohny (29): coz ovsem zdaleka neni nejzasadnejsi prekazka takove teoreticke vymeny v danem pripade..:))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
29. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 23:58
ray (26): Jéé TA WS6 :) Kolipa to má výkon při tom správném naladění? :)"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)