Příspěvky od počátku až do odpoledne 3. května 2010
20. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 14:39
baronet74 (19):Hyň sa ukáže. V inzerci je krásnej kousek trojky v manuálu za 99k.19. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 14:07
xjohny (18):nekoupí všechny ameriky mají nějaký MUCHY a musí se do nich SYPAT jako všechny auta,vyjímka je jen TOLEDÓÓÓ chrochtaChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
18. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 11:56
Lord Iffy (17): Ne, než to stihne, tak mu praskne hlava (ta na krku) pod informačním přetlakem :)))"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
17. Re: Motor LT1 01. 05. 2010 - 02:00
tj-max (15): ty a koupis si nekdy nejakou ameriku?:)))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
16. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:55
tj-max (15): V tom případě jdi do 3rd genu, práce je na tom snažší, už jen kvůli přístupu k motoru a na klasickým small blocku není fakt co zkazit.15. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:50
adam7c3 (13): já právě nechci sypat moc a (ted mě kdyžtak opravte) na to by měla být ta trojka v pohodě. tam není nic moc na rozbití, žádnou mouchu už z výroby (jako OS) to nemá, tzn sypání by mělo být podmíněno pouze (při koupi udržovanýho exempláře) stářím jednotlivých komponent - navíc je to principielně tak jednoduchý, že by to měla umět servisovat (jak vždy píše bobeš) i vožralá opice po lobotomii. :)))14. 30. 04. 2010 - 21:44
GM had an idea, "Let’s evolve the old distributor type ignition and bring the electrics of our cars into the 29th Century." ‘Great’ we all said because in theory, the Opti-Spark design is good. In fact, high-resolution engine speed sensing leads to extremely accurate ignition timing was a rare occurrence even in expensive sports cars back in 1992. In practice however, quite a few things are problematic with GM's execution of the Opti-Spark distributor.13. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:40
tj-max (11): Originální OptiSpark od Delphi tě vyjde na $250 + nějakejch 40-50 za poštovný, za výměnu asi dáš nějaký "palacký", pokud to nebudeš měnit sám. Je to holt 15 let starý sportovní auto, takže do toho budeš sypat tak jako tak.12. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:39
tj-max (11):Tak jest pravdou že čtyřka moc američna nepobrala ale úplně špatně zase nevypadá...11. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:25
Jířa (10):prej to vypadá hnusně - jako nějakej japonec :)) má trochu pravdu, už to moc americký rysy nemá, ale mně se to líbí i tak - obvzláště s tím manuálem :)) ale toho OS bych se bál - viz příspěvek 7. je to pěkně drahá sranda :(10. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:11
tj-max (9):Co má přítelkyně proti?9. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:06
Bob Ash (7):no já jsem to pochopil tak, že tahle mrška umí vyexovat i několikrát ročně?8. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 12:07
Caddy (4): Docela dost lidí radí při výměně celýho optisparku ho ještě zkontrolovat a seřídit - ne vyměnit kus za kus ale po výměně sundat víko a doštelovat a vždycky vyměňovat jenom za originál ACDelco/Delphi.7. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 12:06
tj-max (3): Hele a to je takovej problém prostě tu věc po koupi vyměnit a mít pokoj?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
6. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 12:03
tj-max (3): Jak už jsem psal před nějakou dobou tak od r. 95 je optispark II který má odvětrávání vyřešený hadičkou ze sání, spolehlivost se dost zlepšila, stále ale platí že se na něj nesmí dostav větší množství vody - takže nemůžeš mejt motor wapkou a nesmí ti téct vodní pumpa, jinak je to myslím v pohodě. Já mám ještě tu starší variantu s 3 odvětrávacíma dírkama na spodku optisparku a zatím v pohodě, je ještě původní z fabriky a za deště jsem nikdy problém neměl.5. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 11:47
adam7c3 (1): ten kabel minule byl normalne otevreny na boku, byla v nem dira tak 10 cm dlouha urcite...ja sepak zeptam Honzy, ktery to byl, a zkusim na nej kouknout...jestli se k nemu vubec dostanu teda4. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 11:46
tj-max (3): spis me zarazilo, ze v dnesni dobe to vyrabi furt stejne blbe, takze i kdyz koupis novy, zase to pry odchazi....ze neudelali za pomoci modernich technologii nahradu, co bude fungovat :)3. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 11:29
adam7c3 (1):docela by mě zajímal názor marcuse - optispark mě v současnou chvíli od LT1 v 4th gen camru odrazuje, zase je otázka, jak moc je to blbě vymyšlený a jak moc je to chyba údržby, že se to takhle porouchává.2. Užitečné odkazy 30. 04. 2010 - 11:00
Pro začátek pár odkazů:1. Motor LT1 30. 04. 2010 - 10:47
Pokud máte někdo zkušenosti, tipy atd. k tomuhle motoru podělte se s náma v této rubrice :)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)