Příspěvky od rána 20. dubna 2020 až do rána 26. dubna 2020
3291. Re: 26. 04. 2020 - 08:35
Mira9 (3288):To je zčudlý celý. A je to CSFI .3290. Re: 25. 04. 2020 - 23:54
Mira9 (3288): Jak píše BobAsh , klasická G20 s 5,7.
3289. Re: 25. 04. 2020 - 20:27
Mira9 (3288): Kousek zpátky dával Vilík fotku, je to normální G20.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3288. Re: 25. 04. 2020 - 19:52
Villík66 (3287): neni to náhodou tohle?3287. Re: 24. 04. 2020 - 18:09
petrklm (3286):Pracuju na tom těžce. Ale tenhle člověk nic neprodá. Známe se skoro 35 let a zatím jsem z něj dostal jenom 2 auta. :-))) Ale třeba změkne. Navíc auto je stále psané na mně /V/. Takže ví , že prodat ho mně je nejjednodušší. Jakmile ho bude chtít prodat někomu jinému nebo dát synovi , tak má okamžitě auto bez papírů. :-))))
3286. Re: 24. 04. 2020 - 17:26
Villík66 (3285):jestli to auto fakt chceš, tak bych zahrál na notu, že je to neopravitelný, ale že kamaráda za menší obnos toho břemene zbavíš, třeba na podvalu :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
3285. Re: 24. 04. 2020 - 16:28
Layton (3283):Zatim nevim, budeme řešit o víkendu. :-)))
3284. Re: 24. 04. 2020 - 14:57
Na diagnostiku rozdělovače jsem našel tenhle ukrásnej několikastránkovej návod s obrázkama, včetně infa co mezi kterýma pinama ignition modulu naměřit:3283. Re: 24. 04. 2020 - 09:31
Villík66 (3282): hmmm, pokud jsi si jistý pojistkou, natahl bych si od ní novej drát, jinak se asi nikam nepohneš. Na tom výstupu z modulu u rozdělovače už taky nic nenaměříš?... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
3282. Re: 24. 04. 2020 - 08:54
Butterfly (3281): Kamos to asi nezkoušel, ale jelikož příznaky jsou stále stejné tak nevím. On to nebyl přímo tenhle. Objednával to Dávid Morelli a kupoval něco s čím měl dobré zkušenosti.
3281. Re: 24. 04. 2020 - 07:41
Villík66 (3280):A seš si jistej, že je OK ? Tyhle noname věci nemusí vždy fungovat. Už se mě stalo, že novej modul(levnej) nefungoval. Tak jsem noch einmal musel koupit značkovej a ten už byl OK.3280. Re: 23. 04. 2020 - 20:37
Layton (3279): Komplet nový, včetně modulu a pickup coilu.
3279. Re: 23. 04. 2020 - 17:23
Villík66 (3274): Když teda točíš starterem, jde tam puls, nebo nejde? Dej tomu do cesty nějakou diodu, jestli rozblikáš. GM prodává takový kontrolní, ale to není nutný. Psal jsi ale že jsi měnil rozdlěovač. Měnil jsi ho komplet?... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
3278. Re: 23. 04. 2020 - 13:17
Mira9 (3277):Patrně jen nějaký časový spínač. Nezkoumal jsem to. Možná i rozdíl na tom napětí. Neříkám, že je filtr vždy přibalený. Ale je potřeba kouknout zda je w strainer nebo w/o. :-)3277. Re: 23. 04. 2020 - 10:49
Butterfly (3276): čoveče to máš pravdu, že ecm nezná tlak paliva. Taková základní otázka - podle čeho se teda vypíná palivová pumpa aby neběžela permanentně? Co ovládá relé palivový pumpy? Podle mě jednotka, ale na základě čeho? Měří i napětí na pumpě a podle poklesu napětí?3276. Re: 22. 04. 2020 - 13:37
Mira9 (3275):OK, ale myslím, že u TBI tlak paliva ECM nemá jak zjistit. Je tam jen mechanickej regulátor tlaku, nastavenej a jinak se předpokládá, že pumpa dává tlak v nějaké toleranci. Nikde snímač tlaku paliva nemáš.3275. Re: 22. 04. 2020 - 12:25
Villík66 (3274): to, že jsou dráty na vstřicích bez proudu je to, o čem tu celou dobu píšu. Resp. ten červenej by měl mít po zapnutí klíčku 12V pokud je pojistka na injection dobrá, ale ty další3274. Re: 21. 04. 2020 - 15:21
Butterfly (3273):Motor běží , ale dráty na vstřicích jsou bez proudu.
3273. Re: 21. 04. 2020 - 08:57
Villík66 (3272):No, víc nic tam není, když pominu ESC, který ale jen upravuje fóra podle knock sensoru. Vlastně asi i dávku paliva. Ale to by nemělo s problémem souviset. Tak co zbývá. Dráty okolo a k ECM. A když tam naleješ benál, tak motor chytí ?3272. Re: 20. 04. 2020 - 08:55
Butterfly (3271): To by melo být v pohodě.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)