Příspěvky od odpoledne 12. května 2010 až do večera 12. května 2010
74. Re: 12. 05. 2010 - 23:10
powerball (67): Nevím, z čeho je ten fousáč tak překvapenej, hydroplány ze servisů ve vnitrozemí odlítaj v podstatě stejně:<John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
73. Re: 12. 05. 2010 - 23:04
fast_rider (69): V tom původním zadání bylo něco ve smyslu, že pás v reálným čase vyrovnává rychlost letadla - což by vyústilo v šíleně rychlej pohyb opačným směrem (fakt nedokážu odhadnout, jestli 1000, 5000 nebo 10000km/h), pokud by byly všechny vlastnosti koleček lineární :) V reálným světě by vybouchly gumy, zadřely se ložiska a tak :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: 12. 05. 2010 - 23:03
juli (66): Pokud zanedbáme tření v ložiscích a pneumatikách, pak se letadlo rozjede a vzlétne naprosto normálně a rychlost pásu je irelevantní.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
71. Re: 12. 05. 2010 - 23:00
fast_rider (70):presne tak, letadlo nefunguje tak ze se potrebuje poradne rozjet a pak se odrazit od zeme :))70. Re: 12. 05. 2010 - 22:58
baronet74 (63): Jasně, ale proč by to letadlo mělo zůstat stát na místě, když se rozjíždí tahem vrtule nebo turbíny vůči okolnímu vzduchu, pak ho kolečka zajímaj jenom pokud se začnou příliš namáhat ložiska...John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
69. Re: 12. 05. 2010 - 22:51
Bob Ash (34): K bodu A: trochu se zahřejou ložiska v podvozku a pneumatiky, ale rozdíl proti normálnímu stavu nebude téměř znát.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
68. Re: 12. 05. 2010 - 22:37
juli (66): Počítat to nemá smysl, to by nad tím někdo strávil tejden.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
67. 12. 05. 2010 - 22:31
tohle uz tady bylo ?66. Re: 12. 05. 2010 - 22:26
Bob Ash (65):Pokud valivým odporem máš na mysli aerodynamický odpor letadla, tak ho ignoruj. Nevíme totiž jaký je pro konkrétní typ letounu. Stejně tak bych pominul, kvůli složité specifikaci všechny ostatní vnější vlivy jako vítr, valivý odpor, tření v ložiscích...V16 ...for three U.S. cars :-)
65. 12. 05. 2010 - 22:00
Nakreslil jsem vám k tomu i obrázek:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
64. Re: 12. 05. 2010 - 21:29
baronet74 (63): A doplňující otázka, jak rychle se bude muset točit ten pásovej dopravník, aby zabránil ve vzletu letadla, který má vzletovou rychlost 200km/h? :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: 12. 05. 2010 - 21:05
ob Ash (62):řěšíte kraviny ,letadlo stojící na místě nikdy nezvlídne.Leatdlo nelítá protože má motory ale díky vztlaku.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
62. Re: 12. 05. 2010 - 20:07
Sejki (61): první byla aminokyselina :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
61. Re: 12. 05. 2010 - 17:32
Gilgit (60): kdepak, nejdriv bylo vejce... a prej to bylo tak ze byl dinosaurus, pak vejce, pak dinosaurus pak vejce a pak slepice.... udajne jsou ptaci z dinosauruChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
60. Re: 12. 05. 2010 - 16:57
Sejki (59):sem řek že to je rozumný ne že vím jak to bylo :-D ale když chceš osobně si myslím že prvně byla slepice taky první byla eva a pak až děcka ne ? :-DFamily life ...no money no us cars! Fcking HTP!
59. Re: 12. 05. 2010 - 16:52
Gilgit (58): tak schvalne a zduvodni proc :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
58. Re: 12. 05. 2010 - 16:19
Sejki (57):konečně něco rozumnýho :-DFamily life ...no money no us cars! Fcking HTP!
57. 12. 05. 2010 - 16:01
zajimavejsi je co bylo driv, jestli slepice nebo vejce a proc.... a ne ty vase otacejic se kola :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
56. Re: 12. 05. 2010 - 15:29
Skalik (50):kdyz si predstavim jakou zatez snaši podvozek a pneumatiky pri pristani, tak dvojnasobna rychlost pri vzletu je proti tomu prd...Go Fast... or Go Home!
55. Re: kolo a pás 12. 05. 2010 - 13:09
Bob Ash (46): ad kolo - ona je to hlavně záležitost zadání, protože (jak asi fšicy víme, jen to shrnuju, nedělám chytrýho, ani nemůžu, jelikož alébrž jsem tu "čvutfel" matiku už dávno zapomněl :-)) pokud se bavíme o kinematice hmotného bodu, tak je ten "pohyb vůči silnici" normální cykloida, na kterou jsou vzorečky v každém přehledu užité matematiky snad už od druhýho stupně ZŠ. Ale taky se to může zjednodušit ještě víc, protože je to klasickej složenej pohyb ze dvou rovnoměrnejch (bod na kružnici, bod přímočaře) a můžeš se zaobírat jen jedním pohybem. No a pokud to vezmeš jako bod fyzikální a nabalíš na to tu fyziku, tak už je to docela maso. Proto jsem někde hned v sedmém nebo kterém příspěvku pošťuchoval s tím upřesněním.Rubas nema kapsy...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)