Příspěvky od počátku až do večera 9. června 2003
20. Re: Zase se ptám...... 09. 06. 2003 - 21:34
lenin: hale kámo, co Ty vlastně má proti nám černejm? :-)))Rubas nema kapsy...
19. Re: Zase se ptám...... 09. 06. 2003 - 16:58
Dizzy: Kdybych neabsolvoval nedělní tryznu, tak bych Ti moní tvrdil, e interier bude pasovat z LTD. NENÍ TO PRAVDA!!! Interier dvou vozů americké výroby stejného typu a ročníku není zaměnitelný - co kus to originál. Prostě jak tam ten crackem a speedem sjetej černoch fláknul a co měl zrovnja po ruce, to tam je...18. Re: Zase se ptám...... 04. 06. 2003 - 09:32
Dizzy: Brzdový hadice buďto objednat origo - nejsou nijak drahý, nebo nechat udělat. Dělají to firmy, který se zabývají opravou hydraulických zařízení - vysokozdv. vozíků bagrů atd. Já tam kdysi nechal dělat hadice na Hillmana a nic neříkali a udělali je dobře.17. Re: Zase se ptám...... 02. 06. 2003 - 01:12
Dizzy: Kadý správný amerikanista kupuje rouby a matky právě zde:
Nenajde věc, kterou nemají a hlavně jejich slogan zní ve smyslu, e prodávají od jednoho roubku do ....
16. Zase se ptám...... 01. 06. 2003 - 22:43
Kamarádi, ony převlečné matky na brzdových trubkách jsou asi také s witvortovým závitem, e? Pokud ano, neznáte někoho, kdo by mi trubičky zhotovil? Z těch starých bude za chvíli zahradní kropící hadice a na brzdách a vlastně na ničem na tomhle autě nehodlám etřit. A vůbec, kde sháníte Witvorty? A jakou rozteč mají rouvů kol mají Us cars? Je to také různé podle značek? Ten můj je pětiroub. Díky za rady.15. Re: Tluuuuuuuuuumíííííííííííííííííčéééééééééééé. 17. 05. 2003 - 00:23
Dizzy:Sklo sedí, je to stejná kastle, u coupe nevím u zdního. Tlumiče jsem bral za 1300 Kč/ks. Rok zpátky. A jsou na 99% stejny.To chassis je stejny od 60. let14. Re: Dotaz 17. 05. 2003 - 00:18
ace2: Kdyby tohe auto nemělo vet. č. by byla asi ostuda. První hot rod, nebo jak to nazvem v Čechách. Navíc nejni koupenj, je udělanej.13. Tluuuuuuuuuumíííííííííííííííííčéééééééééééé. 16. 05. 2003 - 20:52
Ahoj vem. Omlouvam se, e jsem zatím neposlal fotečky, ale mám napilno, jako kadý řadový pracující. Jeliko začínám kompletovat rám a podvozek, ptám se vás, zda-li si někde nechají sehnat tlumiče na moje autínto nebo zda se nechají z něčeho upravit. Na zadních mám nahoře roub a dole silentbloček. Díky za nápady. A jetě něco, slyel jsem, e Grand Marquis je sesterský model Crown Victorie. Myslíte, e by tedy pasovalo čelní sklo z jednoho na druhý? A jiné karosářské díly? Ale narazím vůbec na nějakém českém vrakoviti na Viktorku?12. Re: Dotaz 04. 05. 2003 - 17:26
Dizzy:Ahoj ,koukám ,e opravdu mnoho informovanosti o monostech co lze či nelze přihlásit na registrační značky historického vozidla (RZ HV) veobecně mnoho není.Tak tedy ,pokud se jedná o US vůz ,pak jeho otestování je plně v pravomoci testační komise klubů amerických vozidel registrovaných v asociaci klubů amerických vozidel.Co se týká jednotlivých kategorií ji od letoního roku se věci řídí předpisy mezinárodní federace historických vozidel (FIVA) a tak je prostoru pro jednotlivé kategorie dostatečně ,i upravený vůz podle tvých představ se tam v pohodě vejde.Varování :neskočit na nabídku "oumenů" ,e obstarají papíry za 5.000,- 10.000,- či více ,tyto kluby to dělají v rozmezí 1.500,- a 2.000,- a zcela poprávu neb mají i své zástupce v Krajských testačních komisích.Vyhne se tím člověk pozdějím nesrovnalostem a potíím.Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
11. Re: Dotaz 04. 05. 2003 - 14:11
lenin: No já bych to neviděl a tak tragicky. Nakonec tohle auto má taky veteránský čísla:
Jinak co je mi známo, tak po vstupu do EU by mělo být více kategorií, take bude moné přihlásit jako originální veterány tak i třeba streed-rody, hot-rody atd...
Nicméně to úpravu co bude dělat, tak pokud to nebude vypadat jako v cirkusu, tak by neměl být problém.
10. Re: Dotaz 04. 05. 2003 - 09:54
Dizzy: No, to troku problém bude, záleí na koho u testací narazí. Určitě se najde i jiný místo, ne zadní sedačky. Jeď s náma letos do Vídně a tam potká mnoho nazvučených amerik a zjistí jak na to.9. Dotaz 03. 05. 2003 - 17:18
Mám dalí dotázek. Slyel jsem, e veterán by měl být historicky věrný. To chápu a plně s tím souhlasím. Ale myslíte, e mi bude dělat třeba při ádání vet. SPZ problém to, e interiér budu tvořit sám(ádný tam toti nebyl kromě volantu a přístrojovky) a chci ho udělat jen dvoumístný a místo zadních sedadel muziku? ádný tuning, ale dvě pěkná koená sedadla a protoe hraju a poslouchám Jazz a potrpim si na kvalitní hudbu, chci si jí uívat i v autíčku. Za reakce děkuji. Nutno podotknout, e zevnějek auta bude originál, tedy bez jakýchkoliv úprav.8. Re: :-) 28. 04. 2003 - 14:48
Dizzy: poli to na můj mail ace2@usmotors.cz já to dám na server, at to kadý vidí.7. Re: :-) 28. 04. 2003 - 12:14
lenin:Kam? Na nejakej email? Dej vědět. Mám pár fotek, kdy jsem ho přivezl. Rád polu.6. Re: :-) 27. 04. 2003 - 10:56
Dizzy:Zkus sem hodit nějakou fotku.4. :-) 26. 04. 2003 - 12:12
Super, za jakékoliv info jsem vděčen. O fotkách jakbysmet. A co třeba náhr. díly? Nechají se někde splait? Jak jsem psal, moc toho nechybí a navíc, můj marquis má najeto směných 24000 mil. Jo, čtete správně. Stál toti přes dvacet let v kopřivách. Sháním třeba ten "hrnec" na vzduchovej filtr na karburátor. Někde mám napsanej i typ.3. Re: Najdu? 26. 04. 2003 - 02:42
lenin: Nedělá Ford "Factory shop Manual" ? Jsou to manuály velikosti telefonního seznamu vydané přímo výrobcem. Jsou to spel manuály dodávané do aut. servisů. Cadillac to dělal a dá se to např na eBay.com koupit v pouitém, ale vynikajícím stavu běně kolem $402. Re: Najdu? 25. 04. 2003 - 23:04
Dizzy:Chilton manual, já mám nějaký fotky fourdoor těhdle let, byl na prodej na srazu ve Vídni, musím pohledat.1. Najdu? 25. 04. 2003 - 22:59
Někde asi musí existovat nějaká obdoba známých knih "Jak na to" pro to moje autíčko. Nevíte někdo kde a za kolik bych mohl sehnat? Zatím mám servisní manuál Ford pro roky 1980-1988 a řada věcí je tam shodných, ikdy moje kárka je z roku 77´. A jetě něco, pokud má kdokoli z Vás nějakou fotku tohohle auta a z těchto let (tedy 1977), polete mi prosím na můj mail Stadtherr.Marian@seznam.czPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)