139. Re: 26. 08. 2012 - 20:58
BigTwin_Jirka (136): To sem byl já :) A vyplynulo mi z toho, že jedině nafta. A jde tankovat s cigárem v hubě :)138. 26. 08. 2012 - 16:12
Nedavno jsem na jednom rybarskym foru mel debatu s klukama z CR co jezdi do Norska...neskutecny!Kdyz jsem na fotku kterou se chlubili a na ktery bylo na maly lodicce ve skluzu spousta deti bez vest (vcetne kojence).Napsal ze to jako dobry neni...Tak jsem byl za debila...ze pry co se muze stat?!137. Re: 26. 08. 2012 - 16:07
BigTwin_Jirka (136):JJ tohle je opravdu problem...ale to mame i v USA kde zadne papiry na lod nepotrebujes.A nejde zdaleka jen o znalost zakladnich pravidel pouzivani lode jako takovy...Ale taky o neznalost zakladnych pravidel plavby.Lidi lode strasne radi podcenuji,pritom plavba malou lodi predstavuje statisticky mnohem vetsi riziko nez litani malym letadelem.136. Re: 26. 08. 2012 - 10:46
cirus (135): Jo, nedávno se tady někdo ptal, proč se větrá motor před startem. Pán už to hádám taky zjistil.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
135. Re: 24. 08. 2012 - 17:09
BigTwin_Jirka (134): ,,skola,, pokud tim myslis ,,kapitanske skousky,, tak co ja pamatuji(tak pred 20ceti lety) tak se jednalo o dvoudenny kurz,z cehoz jsme tri dni prochlastali;-))))Ja jsi nepamatuji kde to bylo...ne to o cem;-)134. Re: 24. 08. 2012 - 16:19
cirus (133): Další jeden, co ve škole nedával pozor: http://www.novinky.cz/krimi/276957-na-prehrade-ve-vranem-shorela-lod-do-vltavy-unikla-paliva.htmlNema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
133. Re: 25. 04. 2012 - 15:05
BigTwin_Jirka (130):presne jak jsi psal,jen dodam ze kazdorocne spusobuje nejvic pozaru malych lodi prave ,,opomenuti,, tohodle duleziteho ,,detailu,,132. soupravička 31. 03. 2012 - 11:40
131. Re: 30. 03. 2012 - 21:37
BigTwin_Jirka (130): ok to dává smysl, dík.130. Re: 30. 03. 2012 - 20:53
sts_v8 (129): Na rozdíl od auta je motorovej prostor uzavřenej, jak jsem již jednou psal. Je tam kupříkladu otevřenej vzduchovej filtr, kterým se odpařuje do onoho prostoru zbytek paliva z karburátoru, když motor stojí. Mimochodem, většina prodávaných lodí má karburátory z důvodu spolehlivosti.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
129. Re: 30. 03. 2012 - 17:43
BigTwin_Jirka (128): To tam v motorovym prostoru jen tak kape benzín?128. Re: 30. 03. 2012 - 17:02
sts_v8 (127): Odvětrání uzavřenýho motorovýho prostoru od benzínovejch vejparů. Jak z popisu vyplývá, pouze u lodí s interním zadeklovaným motorem.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
127. 29. 03. 2012 - 22:27
K čemu je u člunu extrémně důležité pustit pár minut před startem "blower"? Zhruba jsem pochopil něco o odvětrání paliva, jenže odkud a proč?126. 25. 03. 2012 - 22:38
125. Re: 28. 01. 2012 - 22:30
Caddy (124): na Konopáči třeba... :-)))Ford F-350 SuperDuty 5.4l V8 Triton 4x4 + truck camper Lance na hrbete
124. Re: 27. 01. 2012 - 09:00
BigTwin_Jirka (123): ale bylo by fajn nejakeho k tomu navest :-P123. Re: 27. 01. 2012 - 06:39
Mirek (121): Nepředpokládám, že by to dal hrbáč s galuskama, che che.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
122. Re: 24. 01. 2012 - 22:39
Mirek (121): :))))))121. Re: 24. 01. 2012 - 22:35
BigTwin_Jirka (120): tak a teď už jen zbejvá frajer, co to dá na kole...privbox@seznam.cz tel: 603510691
120. Re: 24. 01. 2012 - 19:19
cirus (117):Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)