Příspěvky od večera 27. ledna 2018 až do rána 30. ledna 2018
606. Re: 30. 01. 2018 - 07:29
Mirek (604):No, já na krásu moc nehledím. Liťáky nechám omlet a koupím kilo ralky a nastříkám tři vrstvy ze všech stran, i zevnitř. To se nehne. Jinak , ty liťáky je dobrý, před povrchovkou, důsledně vysušit. Ta slitina je jak houba a nabere do sebe veškerej bordel a vlhkost. Když to nalakuješ hned, tak to zase rychle kyše. Jo, to máš recht. Práškovka se nehodí ani na petlici od vrat.605. 29. 01. 2018 - 21:45
Nove tema nehudu zadavat,tak se pozeptam tady.budu se chystat na hory s Caprice STW a kdyby nahodou k tomu muselo dojit,tak bych rad mel u sebe snehove retezy.mete nekdo nejaky tip jake koupit?vubec se v tom nejako neorentuju co se tice,co je dobre.pneu mam 235/75/15.asi bych chtel este podotknout ze by to mohlo bejt levny pac bych to mel fakt jen jako nouzovka.kdyby neco se stalo a potrebovalo se to nasadit.pneu mam nove celorocni.dekuji vsem za pripadnou odpoved.RCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
604. Re: 29. 01. 2018 - 20:51
Butterfly (602): no, nejlepší je, když jsou ty hliníkáče ještě origo nalakovaný právě tím zasraným práškovým lakem, to je pak nádhera....privbox@seznam.cz tel: 603510691
603. Re: 29. 01. 2018 - 20:49
cirus (601): sem nechal otryskat ráfek z F150 pocházející z Německa a už sem ho vyhodil. Na lemu byly vyrezlý díry po obvodě. Jak píše Butt, jak se ta guma odvaluje, tak se maličko na ráfek natlačuje a pak zase oddaluje,. Na silnici je bordel, písek, prach a v kombinaci se solí jak se to na ten ráfek natlačí a dostane skrz barvu, tak začíná proces, kterej nejde zastavit.privbox@seznam.cz tel: 603510691
602. Re: 29. 01. 2018 - 16:32
cirus (601):Tak možná v TX nemáte olezlý ráfky. Je pravda, že ty z hliníkové slitiny tady trpí více a dříve. Ale plechy nejsou o mnoho pozadu. Kdysi jsem si koupil liťáky Dick Cepek a po jedné zimně byly okysaný, jak originály po 10ti letech. Jak to oxiduje zvenku, tak se to pomalu dostává i pod patky. Ta pneumatika se při otáčení kola, na ráfku žvejká. Tak se za límce dostává bordel a vlhkost. No a časem to přestane těsnit.601. Re: 29. 01. 2018 - 15:12
Butterfly (600):ta oxidace mne zaskocila...nesetkal jsem se s tim jeste a po pravde porad necahpu jak muze oxidovat neco kde neni pristup vzduchu...600. Re: 29. 01. 2018 - 13:36
Barrichello (598):Originální kola nepraskají. To tím bylo myšleno. Oxidace okolo patek se jim pochopitelně nevyhýbá.599. Re: 29. 01. 2018 - 10:53
Barrichello (598): Já jsem u tryskomyší pravidelně dofoukával (originální Alu kola Chrysler)...CHEVROLET - The Heartbeat Of America
598. Re: 29. 01. 2018 - 10:44
Butterfly (596): já sem řešil únik vzduchu i na originál chrom kolech cadillac, všichni v penuservisech tvrdí, že ten chrom už není co býval a už to na několika amerikách řešili, že se to musí čas od času přibrousit a srovnatCamaro IV 3,8 V6 - for sale
597. Barum Bravuris 215/60 R15 29. 01. 2018 - 07:37
Kdybyste někdo chtěl, mám sadu letních pneumatik Barum Bravuris 215/60 R15. Dvě jsou vhodné spíš na doježdění, na dalších dvou by se ještě chvíli mohlo jezdit, každopádně já budu na jaře kupovat celou novou sadu. Dám je za pětikilo nebo za nějakou slušnou láhev, případně vyměním za nějaké prospekty. Preferuji osobní odběr, ale dá se domluvit, že bych je třeba vzal na nějaký sraz.CHEVROLET - The Heartbeat Of America
596. Re: 28. 01. 2018 - 03:37
DCharger (591):Je to běžné nejen u dodávek, ale třeba také u pochybně oblíbených chromovaných ráfků, neoriginálního původu. Originální plecháče mají střed vařený ke kraji límce. Tam tenhle problém nehrozí. Tedy nevím jak evropský, ale americký to tak mají. U práce se vyplatí přemýšlet a u nákupu disků také( jde přece o bezpečnost !). Jsou tedy i klasické plechy, vařené prostředkem, ale ty značkové jsou masívní a z kvalitního materiálu.595. Re: 28. 01. 2018 - 03:26
cirus (587):Naprosto normální jev. Ráfek na límci nabírá nečistoty, které poškodí jeho povrch. Vzniklá oxidace odtlačuje patku pneumatiky a vznikají prostory pro únik tlaku. Také se ráfek často poškodí nešetrnou manipulací, při přezouvání pneu.594. Re: 28. 01. 2018 - 00:25
cirus (592): v poradku. Chut' pretahnout "odbornika" pakou od heveru mivam nejcasteji prave v pneuservisech.Go Fast... or Go Home!
593. 28. 01. 2018 - 00:09
nebo neznate nekdo SPOLEHLIVEJ pneuservis v mlady boleslavy?592. Re: 28. 01. 2018 - 00:07
DCharger (591):me tchyni napovidali v servisu ze ji to uchazi kolem rafku kuli korozi,navic ji tam narvali dusi a aby to nestacilo dali ji to kolo dopredu591. Re: 27. 01. 2018 - 23:52
cirus (587): treba u dodavek se bezne stava, ze kolo povoli ve svaru mezi rafkem a diskem, a tudy uchazi. Tam se to stava kvuli pretizeni, ale kdyz je rafek zrezlej, tak asi muze prdnout i na osobaku, no...Go Fast... or Go Home!
590. Re: 27. 01. 2018 - 23:42
DCharger (589):kus certe! ;-))) To je pro tchyni v CR. ;-)589. Re: 27. 01. 2018 - 23:41
cirus (588): cim dal lepsi, jeste ze uz odjizdim, jezdit denne do Freeportu pidi-renoldem, to uz bych nedal :DDDGo Fast... or Go Home!
588. 27. 01. 2018 - 23:29
jinak poptavam sadu zimnych kol na R.Twingo kdyby jste nekdo mel.587. 27. 01. 2018 - 23:27
Prosim vas panove , co to je za nesmyslne tvrzeni ze bezdusovka uchazi kuli korozi rafku?Je to mozny?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)