Příspěvky od odpoledne 26. října 2011 až do večera 26. října 2011
6. Re: 26. 10. 2011 - 23:22
Bob Ash (5): Netvrdím, že by to bylo špatný, ale že vím, kde sehnat potřebnou dokumentaci a považuju to za výhodu.Thunderbirds Are Go
5. Re: 26. 10. 2011 - 22:52
Trinom (4): Jestli do Forda Ford nebo Chevy je většinou úplně jedno, pokud to nemá nějakou reálnou výhodu, jako třeba možnost nabastlení na nějaký současný díly... Ale většina lidí vnímá swap "v rámci koncernu" jako "správnej" a "napříč" jako špatnej - zvlášť když je to Chevy do čehokoliv :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
4. Re: 26. 10. 2011 - 22:31
Bob Ash (3): To je právě ten důvod, proč uvažuju o Intechu :-)Thunderbirds Are Go
3. Re: 26. 10. 2011 - 14:52
Trinom (2): No, pokud chceš Ford, tak třeba tu 302 :) A nebo Chevy... ideální na swapy je samozřejmě LSx, ale ty se jaksi neprodávaj za 20 tisíc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2. Re: 26. 10. 2011 - 14:47
Když už jsi nakousl to, že intech je větší a těžší, jak litnová 302ka, tak co bys doporučoval? Jde mi taky o potenciál při případné úpravě. Trošku se bojím, že 302ku seženu ve stavu zralou na repas a hlavně že dá víc práce z ní něco dostat navíc. Sériová EFIna má jen 155 k.Thunderbirds Are Go
1. 26. 10. 2011 - 14:45
Myslím, že můžem pokračovat tady :-)Thunderbirds Are Go
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)